Autore |
Discussione |
cedro del Libano
Salottino
Utente Mentor
|
Inserito il - 26/01/2007 : 22:38:25
|
Albertina,che collline strane. Non é che li sotto c'é qualche piramide?
Regione Estero ~
Città: l'isola che non c'è ~
Membro dal: 17/10/2006 ~
Ultima visita: 14/11/2009
|
|
|
Nuragica
Moderatore
|
Inserito il - 26/01/2007 : 22:39:40
|
Albertina , questa storia che tu hai messo in versi, me la raccontava spesso la mia mamma quando ero bambina. Mi raccontava di questa montagna nella quale era costruito un castello. Ho sempre pensato si riferisse al castello di Lasplassas.. invece non è cosi??
____________________________________________________________ ... vegno del loco ove tornar disio
|
|
|
Regione Lombardia ~
Città: trexentese inviata speciale nel nord Italia ~
Membro dal: 11/04/2006 ~
Ultima visita: 23/10/2020
|
|
|
carusoandfriends
Salottino
Utente Master
|
Inserito il - 27/01/2007 : 09:45:06
|
| Albertina ha scritto:
E va bene, domani ne scrivo altre, adesso devo andare a nanna perché domani devo alzarmi presto. Ti lascio con un trallalero, ciao
Sa Francia gei est bella no ddu potzu negai ma de sa terra mia no mi ndi potzu stai.
|
Sesi sa migliori ALBERTINA.....merci ..
carusoandfriends
|
|
|
Città: pouilly sous charlieu ~
Membro dal: 09/01/2007 ~
Ultima visita: 20/02/2011
|
|
|
Albertina
Salottino
Utente Mentor
Poetessa Paradisolana
|
Inserito il - 27/01/2007 : 21:59:37
|
| cedro del Libano ha scritto:
Albertina,che collline strane. Non é che li sotto c'é qualche piramide?
|
|
Regione Sardegna ~
Prov.: Cagliari ~
Città: Villamar ~
Membro dal: 29/06/2006 ~
Ultima visita: 31/07/2012
|
|
|
Albertina
Salottino
Utente Mentor
Poetessa Paradisolana
|
Inserito il - 27/01/2007 : 22:09:42
|
| Nuragica ha scritto:
Albertina , questa storia che tu hai messo in versi, me la raccontava spesso la mia mamma quando ero bambina. Mi raccontava di questa montagna nella quale era costruito un castello. Ho sempre pensato si riferisse al castello di Lasplassas.. invece non è cosi??
____________________________________________________________ ... vegno del loco ove tornar disio
|
Effettivamente questa leggenda ce la contendiamo con gli abitanti di Las Plassas. Alcuni anni fa avevo curato la pubblicazione di un libro relativo a un concorso letterario per ragazzi di tutte le scuole della Marmilla, e il ragazzo che aveva vinto era di Las Plassas e aveva riportato proprio questa leggenda, riferita al suo paese. Solo che una bambina villamarese, alcuni anni prima, aveva scritto la stessa leggenda, riferita a "Su Cuccuru de su Casteddu", che era stata pubblicata nel giornalino della scuola. E dunque...ai posteri l'ardua sentenza. Io dico che la leggenda è villamarese. E tu? Non è che qui c'è gente di las Plassas?
|
|
|
Regione Sardegna ~
|
|
|
Albertina
Salottino
Utente Mentor
Poetessa Paradisolana
|
Inserito il - 27/01/2007 : 22:12:25
|
| carusoandfriends ha scritto:
| Albertina ha scritto:
E va bene, domani ne scrivo altre, adesso devo andare a nanna perché domani devo alzarmi presto. Ti lascio con un trallalero, ciao
Sa Francia gei est bella no ddu potzu negai ma de sa terra mia no mi ndi potzu stai.
|
Sesi sa migliori ALBERTINA.....merci ..
La gente migliore è quella che ama la Sardegna. Qua c'è solo l'imbarazzo della scelta, ciao, buona notte
carusoandfriends
|
|
|
|
Regione Sardegna ~
|
|
|
Albertina
Salottino
Utente Mentor
Poetessa Paradisolana
|
Inserito il - 30/01/2007 : 18:32:22
|
A proposito di sopranomi e detti di cui si parlava nel post aperto questo pomeriggio, mi è venuto in mente questo racconto scritto in versi.
Contus de zia Veneranda
Zia Mascimina ( narà sa genti) fud’abarrada bagadia, ca iada postu in menti a sa zia chi, mancai s’essidi crettia bella, fud’abarrada zitella. A sa zia ddi naranta Veneranda E cantada: “ A pitzus de cuddu monti mi setzu a fai arranda, notesta o cras a notti m’aspettu sa domanda”. E invecias domanda non ndi dd’iada arribau. E candu de sa punta de su monti arranda fatta tottu ndi fudi abasciada Mancu u cai dd’hia castiada. E issa narada ca no si fudi coiada, ca non ci fudi partidu chi dd’aguallada. E a tottus tragallada e a sa netta dda conzillada: “ Cun gussu fais coia maba, ch’est de s’arrazza de Boboi, naranta ca teinti arrustendu sempri petza de angioi e in domu insoru invecias ddu adi fetti fragu de minestroni; genti pallera chi non tendi mancu frochitta e cullera. Cudd’attru invecias est de s’arrazza de is Bruncus, troppu susuncus: no donanta acqua a cai e penzanta fetti de s’arriccai. Cudd’attru ancora est nebodi de ziu Tai, ca iada motu sa pobidda ca no ddi obiada arrostì s’anguidda. Cudd’attru esti nebodi de Chiu Contu, arrogau de cresci po essi tontu: ca iada bendiu su barrettu po u chilu cde giarrettu. Arratzada su cristiau: arregodadidda. E poi asciutta ancora: c’est s’arrazza imbriagona e cuscus funti s’aredeu de i Lampis: s’imbriaganta che suppas de su prus mannu a su prus pitiu. A sa nonna de cussu chi tuia ras ch’est bistiu bei, po dd’alluppai de biu, can di ddis parriada troppu bregungia ca fudi sempri imbriaga,, is fillus dd’hianta postu u imbudeddu in bucca e ddi ghettanta su biu a decalitrus. Cuddus credianta ca dd’ianta allupata e invecias fudi fetti indromiscada. E candu si ndi fudi scidada narada can di obiada u antra sciustura de cuddu biu ascarroppadura. Poi c’est s’aredeu de is Faddus, maccus che cuaddus. Poi ci funti i Masciddas, chi arroppanta is pobiddas. Su nonnu de s’amigu de fradi tu andendu a traballai, fu torrau a masciai, ca su fudi scarexiu de arropai sa pobidda. Ddi naranta is cumpangius: “ Gei has accudi a su merì a dd’arroppai!” Macché, non ci ddi passada sa dì chi no arroppada a sa pobidda! E masciau iada De “Su Solu” fias a bidda. Donau sa carda e torrau a su sattu, tranquillu che u pappu. Torrau de su sattu, u antra carda a sa pobidda! Zia Mascimina si poniada a penzai, no nci ndi fiada unu chi fadiada a pigai! Custu fu maccu e cuddu fu tontu e sempri diaicci est custu contu. Is chi no teinti pobiddu si pointia nai, su diciu puru ointi cambiai! “ Melus motta che bivi soba?” No!!! “ Melus mota e sutterrada Che mi bì cun tui coiada!!!”
|
Modificato da - Albertina in data 30/01/2007 18:58:00 |
|
|
Regione Sardegna ~
|
|
|
Nuragica
Moderatore
|
Inserito il - 30/01/2007 : 18:59:24
|
ahahha Albertiina!!! troppu toga!! Eppure anche se non dette in rima queste cose succedevano veramente... quante volte mi è capitato di sentire.. ma chini?? su talli??? tanti ca gei nd'arribbada de is primus cresiasa! miga po nudda esti nebodi de...... o fillu de ........
_________________________________________________________ ... vegno del loco ove tornar disio
|
Modificato da - Nuragica in data 30/01/2007 19:00:07 |
|
|
Regione Lombardia ~
Città: trexentese inviata speciale nel nord Italia ~
Ultima visita: 23/10/2020
|
|
|
cisto
Utente Senior
|
Inserito il - 30/01/2007 : 20:52:33
|
troppu toga, sa poesia chi fueddara de maccus e mollentisi poitta ci poiri menti po torrai de su sattu a d' arropai
ah ah davvero divertente e sopratutto solo in questa terminoligia si realizza l' immagine che si vuole rendere, davvero grazie albertina,
|
|
|
Regione Sardegna ~
Prov.: Nuoro ~
Membro dal: 28/08/2006 ~
Ultima visita: 14/10/2015
|
|
|
paola
Salottino
Utente Guru
|
Inserito il - 30/01/2007 : 21:01:00
|
albertina, come si dice qui a roma sei la mejo.....
|
Regione Estero ~
Prov.: Roma ~
Città: roma ~
Ultima visita: 02/06/2020
|
|
|
Albertina
Salottino
Utente Mentor
Poetessa Paradisolana
|
Inserito il - 30/01/2007 : 21:03:18
|
Chistionis de amori e de sistemazioni
Adessi ca ti pottu accanta mia o adessi ca m’as fattu cumpangia, o forzis fudi su ballu accorau, ma deu de tui mi seu innamorau. Cun tui m’ia bolli sempri notti e dì, ti nd’ia a fai pesai a mesu dì e ti fadia setzi in dd’una poltona e ti trattà de dama e de sannora.
Adessi ca no sciu chi ses brullendu o adessi ca no scis su chi ses narendu, o forzis esti su binu chi asi buffau chi t’adi unu pogheddeddu stontonau. Iastessi cosa de pasci notti e dì, no sciu ita ia papai a mesu dì, e chi m’iada a comprai sa poltrona po fai deu sa dama e sa sannora.
Tui frungis su bruncu e no ndi oisi chistionai e a conca e a ciorbeddu no boisi callai. No scisi su chi perdis tui cun mei, mancai no sia principi e nì rei. Astessi mancai bella e cumpraxenti, ma deu fui u bellu pretendenti e castia no faidi nudda dd’oisi intendi? Cun tui custu merì deu fui brullendu.
Tui no ses principi e nì rei e deu sciu su chi toccada a mei. No tenis atti tui e mancu patti, appa disigiai poviasa una tassa de latti. Astessi mancai bellu pretendenti, ma nanta ca ses nullatenenti e castia de siguru no m’offendu chi cun mei custu merì fusti brullendu
Provendu fetti fui de fai sa rima e abarrausu amigus che prima e a nemus diaderus appa nai a chini sempri in su coru appa pottai. A tui però ti dd’appa nai chi crasi benis cun mei a binnanai e chi m’aggiudas a m’attuai sa scatedda, no brullisti cun mei o picciocchedda.
E sighi puru tui a ponni canzoni, no agattisti me in gui sistemazioni e deu insaras appa ascuttai a chini sempri in su coru asa pottai. Deu andu a traballai mancai a soba e fatzu su chi depu a dogni ora e apa attuai puru is scatteddas cumenti de tottu is attras piccioccheddas.
Deu custu chi oisi t’appa fai scì, ma no prus tradu de crasi a merì chi esti prus bella de ua rosa e chini ia bolli deu cument’e sposa. Ti ddu nau asutta de una matta tottu in frori, cantendudidda ua canzonetta de amori. tui, però, promitti, no siasta gelosa chi no ses propriu tui cussa sposa.
E deu t’appa nai in mesu de sa genti ca deu tengiu unu bellu pretendenti, chi narada ca seu bella che una rosa e iada a bolli a mei cument’e sposa. E deu t’appa nai sinceramenti su nomini de cussu pretendenti. Ma castia, no ti depis inchiettai chi andada prus de tui a traballai.
|
Modificato da - Albertina in data 30/01/2007 21:06:18 |
|
|
Regione Sardegna ~
|
|
|
carusoandfriends
Salottino
Utente Master
|
Inserito il - 30/01/2007 : 22:10:12
|
Ma Albertina come fai..?Anche a zia Veneranda gli fai cantare i trallalleros in sus contusu......contusu troppu togusu.... Albertina tu es la meilleure .... si si...la meilleure.. a si biri....
carusoandfriends
|
|
|
|
|
|
Albertina
Salottino
Utente Mentor
Poetessa Paradisolana
|
Inserito il - 31/01/2007 : 17:52:44
|
Vi ringrazio per l'attenzione; mi fa piacere che i discorsi che portiamo avanti nei vari post trovino conferma nelle poesie e nelle storie della mia vita. Grazie ancora.
Su sannori a valigia
Is annus Sessanta no fuanta stetius po nosu cussu de s’abbondanza. Mamma narada ca babbu iada allonghiau su pei prus de su lenzoru, ca prus de sa brenti iada pottau mannu s’ogu, ca fudi cumenti de su padrinu e tottu ca de nomingiu ddi naranta “Fai Contus”: obiada comprai tottu. Iada tallau troppu a ladu, ma su meda si faidi a pagu e custu issu no dd’obiada comprendi e depidu a nastru fiausu scroxendu. Fudi su periodu chi in domu cumenzanta a ci abitai is sannois a valigia, aicci mamma ddus zerriada is chi benianta cun cuncua cambiali protestada, o inchiettus a si nai ca tres dis de tempus si donanta de pagai. Un’otta unu de custus fiada intrau, s’iada castiau e no s’iada mancu salludau, s’espressioni sua no fadiada a definì, ca fadiada prangi …ù e in su stessus tempusu arrì. Ma sigumenti ca de arrì no fudi su momentu, iausu penzau a custa vida de trumentu, chi no si donada paxi e si fadiada cettai, fiausu tottus in dd’una barca, no si nci podiausu andai. E candu s’agitada su mari, sbattiausu tottus asuba de pari E cussu chi narada ca si obiada salvai fudi su primu a lissiai e a domandai aggiudu po si ndi pesai. Su sannori a valigia chi fudi intrendu si fadiada penzai ca sa burrasca fudi accostendu, ma memus unu fueddu iada azzardau, ca podiadessi stetiu u’ allumiu in sa palla accostau. Babbu ndi fudi intrau, ca fudi setziu in sa ia, mamma dd’is iada apettu sa porta de sa scrivania e ndi fudi torrada prus motta chi no bia. Ma, sigumenti ca no fudi su casu de si fasciai sa conca prima de dda segai, nosu fuausu andadasa a ascuttai. Fudi de bingias chi fuanta chistionendu, de axia, binu e carradas, mancu u accinnu a is annadas mabas. Su sannori parriada incurruzzau scriendu e babbu sempri prus a pagu fudi chistionendu, finzas a candu no si fudi intendiu prusu. E aspetta aspetta… Cudd’omini attradu de notti no si nci fudi ancora andau e nosu a tottu iaus penzau, ma no ca cust’omini fudi dromiu. In sa mesa spacciau fudi tottu su binu e babbu affacci de issu fudi surruschiendi e de comprai terras issu fudu sognendu. Sa di’ sa burrasca no fudi scoppiada e deu a su sonnu miu fui torrada, a cussu chi mi benidi sempri a menti candu seu tranquilla e no penzu a nienti.
|
|
|
Regione Sardegna ~
|
|
|
carusoandfriends
Salottino
Utente Master
|
Inserito il - 31/01/2007 : 18:07:10
|
Scusa Albertina... ma tutte queste poesie..questi racconti...tutti questi gioielli sono tuoi!....che mestiere fai..? poetessa...scrittrice...professore di letteratura... hai piu di un dono!...... io m'inclino con rispetto..Ciaoo..
carusoandfriends
|
|
|
|
|
|
Albertina
Salottino
Utente Mentor
Poetessa Paradisolana
|
Inserito il - 31/01/2007 : 18:57:51
|
Sì, tutto quello che inserisco qui è mio. Credo che la cosa più giusta che di me si possa dire è che mi piace scrivere. Scrivo di tutto e ho sempre scritto. La soddisfazione più grande per me è quando scopro l'utilità e l'indice di gradimento da parte delle persone che apprezzo. Per il resto, la strada degli scrittori e dei poeti è sempre in salita. Non si vive di poesia. Il mio lavoro è quello di insegnante nella scuola elementare del mio paese. Il mio sogno è di avere un sito mio dove inserire i miei scritti e avere un dialogo sempre aperto con i miei lettori attraverso un forum. E' un sogno che realizzerò presto grazie a un amico. Spero che veniate a trovarmi. Ovviamente non lascerò mai il sito di Paradisola. un abbraccio
|
Modificato da - Albertina in data 31/01/2007 19:01:10 |
|
|
Regione Sardegna ~
|
|
|