Autore |
Discussione |
Turritano
Utente Virtuoso
|
Inserito il - 28/09/2008 : 19:45:37
|
Pro Jana ebbìa, olthùlalu in italianu: "Ite bella ki fit sa crabola, lasthima fit sa pedhe a l'isthampare... ite bella ki fit sa crabòla...!" Pronuncia: "Ite bella ki vìdi sa grabòla. làsthima vìdi sa bedhe a l'isthàmpare... Ite bella ki fidi sa grabòla Autore ignoto Turritano
|
Modificato da - Turritano in data 28/09/2008 19:48:14 |
|
Le dominazioni passano ... i Sardi restano! |
|
Regione Sardegna ~
Prov.: Sassari ~
Città: Sassari ~
Membro dal: 13/01/2008 ~
Ultima visita: 04/10/2016
|
|
|
PeppeLuisiPala
Utente Attivo
|
Inserito il - 28/09/2008 : 21:22:39
|
| Turritano ha scritto:
Pro Jana ebbìa, olthùlalu in italianu: "Ite bella ki fit sa crabola, lasthima fit sa pedhe a l'isthampare... ite bella ki fit sa crabòla...!" Pronuncia: "Ite bella ki vìdi sa grabòla. làsthima vìdi sa bedhe a l'isthàmpare... Ite bella ki fidi sa grabòlaAutore ignoto Turritano
|
...nara Turrità... mah... ti paret grabosu o de capìa chi a s'edade tua sighes a fumare cussas cosas??? Ti cumbenit de no esadzerare...ahahahah
|
|
Nois no tenimos neghe si no semus italianos e... at a esser sa malasorte chi... no l'amus a esser MAI!
|
|
Regione Sardegna ~
Prov.: Oristano ~
Città: BoSardigna - chi... no est italia ~
Membro dal: 12/04/2006 ~
Ultima visita: 18/08/2015
|
|
|
Turritano
Utente Virtuoso
|
Inserito il - 28/09/2008 : 21:36:46
|
Peppe, no ischo inue keres arrivire. .. Sa pronuntzia ki apo ischritu est propriu gai in sos pius logos de su "Logudoro". Eo ischo però, ki in Planargia su sonu "sth", "sch" ecc. no esisthit. Ite dolu nd' ap' eo si no b'at ateru signu pro fagher cumprendere cussos sonos? Sos ateros sonos sunt meda cumpresibiles: pedhe, pron. bedhe. E tando, it'est ki no t'agradat? Pro fumare, eo no fumo mancu sigarettas.... Turritano
|
Modificato da - Turritano in data 28/09/2008 21:38:50 |
|
|
Regione Sardegna ~
|
|
|
PeppeLuisiPala
Utente Attivo
|
Inserito il - 28/09/2008 : 22:44:25
|
...no cherdzo arribare a nedd'ue Turritàaa...
solu chi,...
no cumprendo cussas paraulas chi apo marcadu a rugiu...
dae ue ti la sas bogadas cussas pronuntzias ???
|
|
Nois no tenimos neghe si no semus italianos e... at a esser sa malasorte chi... no l'amus a esser MAI!
|
|
Regione Sardegna ~
|
|
|
Turritano
Utente Virtuoso
|
Inserito il - 28/09/2008 : 22:52:37
|
Cale prununtzia? pedhe = bedhe? e proite no est gai? Eo ischo ki a Bosa puru (pron. buru) si narat gai, e tando naramilu tue comente si devet narrer... Turritanu
|
Modificato da - Turritano in data 28/09/2008 22:55:27 |
|
|
Regione Sardegna ~
|
|
|
Donovan
Salottino
Utente Medio
|
Inserito il - 29/09/2008 : 17:09:27
|
| Turritano ha scritto:
Cale prununtzia? pedhe = bedhe? e proite no est gai? Eo ischo ki a Bosa puru (pron. buru) si narat gai, e tando naramilu tue comente si devet narrer... Turritanu
|
No est unu problema de pronùntzia, est unu problema de grafia, sa pronùntzia la connoschides bene siat tue chi tiu Pepe. Su sonu chi ses chircande de iscrier tue no est nè una P nè una B, proa a los cunfrontare (a boghe arta puru, sempre chi in domo tua no ti leen po macu ):
Sas peddes Sa pedde Sa bella
Sende chi sa peràula "pedde" no tenet unu sonu ùnicu, po muntenner una forma gràfica semper oguale tocat a chirrare comente l' iscrier e l' an fatu sos mannos nostros: an chirradu de iscrier sempre P, sende puru chi in sos dialetos agiru de Nùgoro sa pronùntzia est sempre P. Noisàteros "logudoresos" e "campidanesos" depimos fagher su "sacrifìtziu" de lezer cussas P cun d-un' àteru sonu.
|
|
"I sardi a mio parere deciderebbero meglio se fossero indipendenti all'interno di una comunità europea ma anche mediterranea"
Fabrizio De Andrè |
|
Regione Sardegna ~
Membro dal: 10/11/2007 ~
Ultima visita: 24/02/2011
|
|
|
Turritano
Utente Virtuoso
|
Inserito il - 29/09/2008 : 23:20:26
|
| Donovan ha scritto:
| Turritano ha scritto:
|
No est unu problema de pronùntzia, est unu problema de grafia, sa pronùntzia la connoschides bene siat tue chi tiu Pepe. Su sonu chi ses chircande de iscrier tue no est nè una P nè una B, proa a los cunfrontare (a boghe arta puru, sempre chi in domo tua no ti leen po macu ):
Sende chi sa peràula "pedde" no tenet unu sonu ùnicu, po muntenner una forma gràfica semper oguale tocat a chirrare comente l' iscrier e l' an fatu sos mannos nostros: an chirradu de iscrier sempre P, sende puru chi in sos dialetos agiru de Nùgoro sa pronùntzia est sempre P. Noisàteros "logudoresos" e "campidanesos" depimos fagher su "sacrifìtziu" de lezer cussas P cun d-un' àteru sonu.
|
In ateras peraulas ses nende su ki apo nadu eo: si ischriet semper “pedde” o “pedhe” (grafia) ma in su faedhu est “pedhe” a s’incumintzu de sa frase o fatu a sa “S”; “bedhe” cun una “B” lèbia lèbia a intr’a sa frase, comente in cussa cantone, e no b’ at atera manera pro lu fagher cumprender a kie no l’schidi … Comente "Li Punti" in thatharesu: s'ischriet "Li Punti", ma in su faedhu est "Li Bunti" Turritano
|
Modificato da - Turritano in data 29/09/2008 23:33:51 |
|
|
Regione Sardegna ~
|
|
|
Jana87
Salottino
Utente Mentor
|
Inserito il - 30/09/2008 : 08:56:38
|
Aiuto... mi state mettendo a dura prova scrivendo tutto in sardo... Ma mi diverto a cercar di capire tutto...
|
|
La Cinta
San Teodoro (OT)
..un altro meraviglioso angolo di Sardegna |
|
Regione Sardegna ~
Città: Cagliari / Milano ~
Membro dal: 04/04/2008 ~
Ultima visita: 22/05/2012
|
|
|
paola
Salottino
Utente Guru
|
Inserito il - 30/09/2008 : 09:03:50
|
jana, credo che tu imparerai il sardo solo stando sul luogo, anche perchè quello che parlano a monserrato è diverso da quello scritto qua
|
|
Tuerredda
Teulada (Ca)
|
Regione Estero ~
Prov.: Roma ~
Città: roma ~
Membro dal: 11/04/2006 ~
Ultima visita: 02/06/2020
|
|
|
Titti
Salottino
Utente Virtuoso
|
Inserito il - 30/09/2008 : 09:12:23
|
JANA ha raggione paola , turritano peppiluisipala corregetemi se sbaglio.. quello che state scrivendo non e campidanese e monserrato mi sa che de provincia di cagliari noooooooo allora o le insegnate anche il campidanese o niente ...io ormai ho imparato a capire anche ciò che scrivette voi e mi piace ma lei porella deve ancora imparare su fatte da braviiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ps senza rancore turritano e pepe
|
|
Sos Dorroles - Cala Gonone
Dorgali (NU)
..un'altro meraviglioso angolo di Sardegna |
|
Regione Emilia Romagna ~
Prov.: Modena ~
Città: Modena ~
Membro dal: 01/06/2006 ~
Ultima visita: 21/10/2011
|
|
|
Jana87
Salottino
Utente Mentor
|
Inserito il - 30/09/2008 : 09:24:53
|
| paola ha scritto:
jana, credo che tu imparerai il sardo solo stando sul luogo, anche perchè quello che parlano a monserrato è diverso da quello scritto qua
|
Sto provvedendo ... a riuscire a stare sul luogo...
|
|
La Cinta
San Teodoro (OT)
|
Regione Sardegna ~
|
|
|
PeppeLuisiPala
Utente Attivo
|
Inserito il - 30/09/2008 : 10:22:21
|
| Turritano ha scritto:
| Donovan ha scritto:
| Turritano ha scritto:
|
|
In ateras peraulas ses nende su ki apo nadu eo: si ischriet semper “pedde” o “pedhe” (grafia) ma in su faedhu est “pedhe” a s’incumintzu de sa frase o fatu a sa “S”; “bedhe” cun una “B” lèbia lèbia a intr’a sa frase, comente in cussa cantone, e no b’ at atera manera pro lu fagher cumprender a kie no l’schidi … Comente "Li Punti" in thatharesu: s'ischriet "Li Punti", ma in su faedhu est "Li Bunti" Turritano
|
... imbetzes a mie paret chi sa pronuntzia de cussa/s paraula/s,... no mudat o modificat sa prima litera... est solu unu fagher su sonu pius tostu e arridu o pius druche e lenu... e... sa chi ses presentende tue, siat una esadzeratzione o,... su allegondzu de una pessone imbreaga a laina...
chena ofesa peruna... saludos...
|
Modificato da - PeppeLuisiPala in data 30/09/2008 10:23:49 |
|
|
|
Regione Sardegna ~
|
|
|
turbo
Salottino
Utente Medio
|
Inserito il - 30/09/2008 : 10:38:54
|
peppe istasero sò in Bosa,si enisi a m'acciappare no leamusu unu caffè,arrivo a sas chimbe e deghe e palto a e vinti,tue ischis sa piatta,si enis mi faghe piaghere,unu saludu
|
|
tanto va la gatta al lardo "che se lo mangia" |
|
Regione Sardegna ~
Città: sassari ~
Membro dal: 19/06/2008 ~
Ultima visita: 31/10/2010
|
|
|
babborcu
Salottino
Utente Virtuoso
|
Inserito il - 30/09/2008 : 11:11:51
|
mamma! povera jana... !!! prendila con umorismo... turritano e peppe non stanno disquisendo del sesso degli angeli,,, ma di cose importanti... però mi sono convisto che tu abbia bisogno di lezioni tipo bignamino......
campidanese... bella variante... io non la parlo... ma la capisco in toto.. e non oso neppure scrivere una parola.. perchè temo di dare nozioni errate... chi lo parla intervenga... ognuno dà di quel che ha nel sacco
onz'unu dat de su chi tenet intro su saccu .. ciao!!!
|
|
|
Regione Sardegna ~
Membro dal: 18/02/2008 ~
Ultima visita: 28/05/2012
|
|
|
Jana87
Salottino
Utente Mentor
|
Inserito il - 30/09/2008 : 11:15:01
|
| babborcu ha scritto:
mamma! povera jana... !!! prendila con umorismo... turritano e peppe non stanno disquisendo del sesso degli angeli,,, ma di cose importanti... però mi sono convisto che tu abbia bisogno di lezioni tipo bignamino......
campidanese... bella variante... io non la parlo... ma la capisco in toto.. e non oso neppure scrivere una parola.. perchè temo di dare nozioni errate... chi lo parla intervenga... ognuno dà di quel che ha nel sacco
onz'unu dat de su chi tenet intro su saccu .. ciao!!!
|
Ahaha... Grazie Babborcu!
|
|
La Cinta
San Teodoro (OT)
|
Regione Sardegna ~