Forum Sardegna - Limba Sarda Comuna
    Forum Sardegna

Forum Sardegna
Nome Utente:

Password:

Registrati
Salva Password
Password Dimenticata?

Nota Bene: La Trexenta sin dall’antichità è stata una zona votata alla cerealicoltura. Per questo ad Ortacesus è stato realizzato il Museo del Grano dove, in una vecchia casa padronale ristrutturata, sono esposti numerosi manufatti e attrezzi agricoli legati al grano ed alle sue trasformazioni.

Tutti i Forum
 Cultura in Sardegna
 Lingua Sarda
 Limba Sarda Comuna
I seguenti utenti stanno leggendo questo Forum Qui c'è:

Bookmark this Topic  
| Altri..
Pagina Precedente | Pagina Successiva
Autore Discussione
Pagina: di 34

Perdixeddu

Utente Medio

Inserito il - 16/07/2008 : 00:34:11  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Perdixeddu Invia a Perdixeddu un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
antas ha scritto:

Perdixeddu ha scritto:

Saludi a totus!
bollu nai su parri miu puru.

In Sardìnnia de milli annus, candu is sardus scriint, chi bivint in Cabu de Giossu, scriint in Campidanesu literàriu (mancai calincunu est narendi chi no esistit) e chi bivint in Cabu de Susu, scriint in Logudoresu literàriu.

Sa LSC no andat beni ca est Logudoresu e in totu is biddas anca dda apu sperimentada, dda ant grisada.

Comuncas, sa chistioni est simpri, sa majoria de is sardus no bolint una bariedadi sceti e grisant sa LSC, sighendi a segai sa conca cun custa LSC, su sardu s'at a morri diaderus...

Imoi si fatzu biri totu su chi fait a fai chena de fuliai tempus chistionendi de LSC e bariedadis ùnicas.

a si biri cun amigàntzia!

Chi no apo cumprendiu male perdixeddu iad'a bollere duas variedades differentes; e no! geo nde ogio fintzas un'atra. Poite? Poite su chi seo iscriendo no est ne campidanesu ne logudoresu e comente dda poneus, fadeus sa de tres LSC. ist'atentu perdixè calincun atru puru, si pode chesciare po sa matessi cosa e fortzis prus de unu.
Candu mi narais chi sa LSC est logudoresu, is cosas funt duas: o seis in mala fide o non connosceis su logudoresu. Sa LSC no est ne logudoresu, ne campidanesu. E nisciunsu si proibidi de impreae sa bariedade ostra.
Si de custu una die ad a nascire una limba comune foeddada,cussu l'ada decidere s'impreu no sa lege.

adiosu Antas

in su connotu dei sardi c'è l'uso del Campidanese Letterario e del Logudorese Letterario, non di cento varietà, come dicono i sostenitori LSC, tanto per fuorviare le persone chi ndi scint pagu.
La LSC è il classico Logudorese Letterario con qualche minuscola variazione, negarlo, questo si che è malafede!
http://www.sufueddu.org/fueddus/col...rubriche.pdf

leggete e fatevi una idea

Regione Sardegna  ~  Messaggi: 336  ~  Membro dal: 22/01/2008  ~  Ultima visita: 12/03/2012 Torna all'inizio della Pagina

Perdixeddu

Utente Medio

Inserito il - 16/07/2008 : 00:36:49  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Perdixeddu Invia a Perdixeddu un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Turritano ha scritto:

Perdixeddu ha scritto:

Saludi a totus!
bollu nai su parri miu puru.

Comenti mi seu presentau in sa parti de is presentadas, traballu cun sa lìngua sarda de annus, fatzu s'imparadori in is cursus de sardu in biddas medas...

Bollu nai una cosa...e bastat a nai "chena de unu sardu unificadu no andamus a logu", ca no est berus! custa est Disinformacja!
...

E tando mezus s'italianu... Perdixé, naramus gai: faghimus tres battor, kentu LSC: ite impitamus in sos documentos uffitziales? tut' e kentu 'enidi unu pagu male, o nono? Sigumente tue nde ses fatende una kisthione de campalinismu, leamus su Campidanesu (ma cale?) cumente LSC e no nde faedhamus pius. Bene Andat gai?
Ammenta ki custhu probema l'ant tentu medas ateras nationes e l'ant risolvidu cun una LSC. Kena una LSC ufitziale, sa limba no at ne balore ne importantzia, sa zente no est incentivada a l'impitare...
e cando nois semus brighende intra nos... sa limba si ke morit in totue de su totu.
Saludos
Turritano

bosatrus seis brighendi, deu seu traballendi po no fai morri su sardu!
la differenza e questa, i pochi sostenitori della LSC sprecano tutte le loro energie per convincere gli altri di come buona sia la loro idea, io e molti altri invece passiamo il nostro tempo a lavorare attivamente per salvare il sardo e i risultati nel campo del bilinguismo ci sono tutti

e scusa, tu sei per la LSC e nemmeno la usi! ma che coerenza è?
o turrita', est cumenti a unu chi tenit sceti pastoris tedescus, ma narat de bolli sarbai is canis fonnesus!

p.s
comenti stait sa callelledda tua? :)

Regione Sardegna  ~  Messaggi: 336  ~  Membro dal: 22/01/2008  ~  Ultima visita: 12/03/2012 Torna all'inizio della Pagina

Perdixeddu

Utente Medio

Inserito il - 16/07/2008 : 00:46:07  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Perdixeddu Invia a Perdixeddu un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
questa è una perla davvero, dimostra come si sbaglia quando si ragiona con su feli

il caro Donovan dice:
"E' curioso vedere che chi in passato affermava che fosse "la vera grafia sarda" ora decida di tornare "a su connottu". Naturalmente cambiare idea è legittimo, ma almeno che non si dica che "tutti i sardi hanno sempre usato Campidanese Letterario e Logudorese Illustre": qua si può leggere che ben 400 persone tra Quartu e Quartucciu in passato abbiano imparato ad utilizzare la GSA.

http://www.radiopress.it/allui/docu...iasarda.html
5) La LSC non è "Logudorese", ha semplicemente una morfologia più simile ai dialetti del Logudoro che a quelli del Campidano, sono due cose ben diverse. Se è questo il problema basta dirlo chiaramente, senza addurre motivazioni facilmente smentibili e che lasciano il tempo che trovano..."

come al solito, la poca conoscenza, porta a fare certi errori grossolani...il caro Donovan non capisce che nei crsi fatti in tutti questi anni, si è sempre insegnato il campidnaese standard, scritto con la grafia sarda autonoma, che per questioni essenzialemnte strategiche, è stata messa in stand by.
e non si è fatto un ritorno a su connotu, visto che in sardegna non esiste unu connotu ortografico, eppure questo è ovvio, infatti tutta la letteratura è scritta secondo le regole ortografiche della lingua dominante, solo negli ultimi 30 anni si è cercato di mettere ordine...ma questo evidentemente il caro donovan, nella fretta di "beccarmi in fallo", l'ha dimenticato!

e bhe? tutto facilmente smentibile? le cose degli altri lasciano sempre il tempo che trovano?
mi sa che le tue parole lasciano il tempo che trovano...tanto per rinfrescarti la memoria...

http://www.altravoce.net/2008/07/08/crociati.html

ammetto, stò ancora ridendo...

Modificato da - Perdixeddu in data 16/07/2008 00:47:44

Perdixeddu

Utente Medio

Inserito il - 16/07/2008 : 01:09:08  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Perdixeddu Invia a Perdixeddu un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
parlando della Ladinia, qualcuo probabilmente parla solo per sentito dire o avendo fatto le classiche letture su internet (nei siti pro ladino standard), bhe, io alcuni anni fa, ho lavorato in una scuola a Quartu, gemellata con i paesi ladini, durante lo scambio culturale, ho avuto modo di parlare con maestre ladine che insegnano il ladino nelle scuole, per loro era normalissimo usare la doppia norma, gardanese e badiota, non ci facevano nemmeno caso, e hanno regalato materiale per le scuole, in doppia norma.
il Ladino è estremamente vivo, presente nella scuola, società, tv, pur avendo due norme.
il ladino standard non lo vuole praticamente nessuno (così come in sardegna la LSC è snobbata...) perchè inutile, visto che su connotu, è la doppia norma! da sempre, anche se oggi, qualcuno (pochissimi), lo negano!

invito chi non è daccordo con la LSC a non farsi intimorire dall'aggressività dei sostenitori della LSC, sono davvero pochi, e dal momento che il loro progetto stà fallendo, è normale che reagiscano così, o con la solfa "senza LSC il sardo muore" "allora sei contro il sardo", tutto già sentito e privo di fondamento

Modificato da - Perdixeddu in data 16/07/2008 01:11:32

antas
Salottino
Utente Medio

Inserito il - 16/07/2008 : 08:31:47  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di antas Invia a antas un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Caru perdixeddu

ti naru sceti una pariga de cosas e apustis serru sa chistioni.
Comenti bisi imoi seu scriendi in campidanesu, poita deu iscriu comenti mi parid' e praxidi no mi ddu depis nai tui ca depu iscri in LSC. Biu chi tui scriis in italianu, e ndi tenis totu is dirittus.
Ita ndi scis chi seu deu e ita seu fendi po su sardu, a cantu paridi ses traballendi sceti tui, e castia no isciu cantus annus tengiast, ma fortzis candu deu fiu traballendi po su sardu tui no ddu sciu innui fusti.
Ci mi ndi bogas a giorgiu melis comente opinionista, lassa perdi o boga fintzas is arrispostas chi dd'anti giau.
In cantu a essi eggressivus, mi depu complimentai cun tui, s'asi giau una bella letzioni.
Po cantu a su giudiziu asusu de is caratteristicas de sa LSC. Perdixè, studia!!!! ca foras de su sardu tuu mi pari ca ndi connoxis pagu e nudda.

P.S. apu biu, http://www.sufueddu.org/fueddus/col...rubriche.pdf, sbagliu o ddui funti tres variedadis de sardu?

a s'intendi cun saludi

Firma di antas 
In donzi sardu chi si oltat cont'a calesisiat podere b'est s'antigu disigiu de libertade de su populu de sos NURAGHES

Regione Sardegna  ~ Città: sardinnia  ~  Messaggi: 175  ~  Membro dal: 09/06/2008  ~  Ultima visita: 12/09/2013 Torna all'inizio della Pagina

UtBlocc

Utente Bloccato

Inserito il - 16/07/2008 : 08:44:01  Link diretto a questa risposta  Rispondi Quotando
antas ha scritto:

Caru perdixeddu

Comenti bisi imoi seu scriendi in campidanesu, poita deu iscriu comenti mi parid' e praxidi no mi ddu depis nai tui ca depu iscri in LSC. Biu chi tui scriis in italianu, e ndi tenis totu is dirittus.
Ita ndi scis chi seu deu e ita seu fendi po su sardu, a cantu paridi ses traballendi sceti tui, e castia no isciu cantus annus tengiast, ma fortzis candu deu fiu traballendi po su sardu tui no ddu sciu innui fusti.
Ci mi ndi bogas a giorgiu melis comente opinionista, lassa perdi o boga fintzas is arrispostas chi dd'anti giau.
In cantu a essi eggressivus, mi depu complimentai cun tui, s'asi giau una bella letzioni.
Po cantu a su giudiziu asusu de is caratteristicas de sa LSC. Perdixè, studia!!!! ca foras de su sardu tuu mi pari ca ndi connoxis pagu e nudda.

P.S. apu biu, http://www.sufueddu.org/fueddus/col...ubriche.pdf, sbagliu o ddui funti tres variedadis de sardu?

a s'intendi cun saludi

AntasssssssssssDeo cumprendo pagu su campidanesu,,,ma su tou unu pagu l'appo cumpresu e m'ha fattu morrere de su risu.Hai ragione. ohhhhh!!!!! Ognuno scrive come gli piace....sono d'accordo Antasoja ite risu

Firma di UtBlocc 
6169

Regione Liguria  ~ Prov.: Genova  ~ Città: genova  ~  Messaggi: -1  ~  Membro dal: 08/06/2007  ~  Ultima visita: 07/05/2009 Torna all'inizio della Pagina

antas
Salottino
Utente Medio

Inserito il - 16/07/2008 : 11:18:42  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di antas Invia a antas un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Salude Miss

Asa righiu ca l'as bidu iscritu?
Mi depes ascurtare cando lu faeddo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A nos intender luego Antas

Firma di antas 
In donzi sardu chi si oltat cont'a calesisiat podere b'est s'antigu disigiu de libertade de su populu de sos NURAGHES

Regione Sardegna  ~ Città: sardinnia  ~  Messaggi: 175  ~  Membro dal: 09/06/2008  ~  Ultima visita: 12/09/2013 Torna all'inizio della Pagina

Titti
Salottino
Utente Virtuoso

Inserito il - 16/07/2008 : 11:34:08  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Titti Invia a Titti un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
deu puru cuncordu cun antas, de cussu chi a nau...

Firma di Titti 

Sos Dorroles - Cala Gonone

Dorgali (NU)

..un'altro meraviglioso angolo di Sardegna

Regione Emilia Romagna  ~ Prov.: Modena  ~ Città: Modena  ~  Messaggi: 4532  ~  Membro dal: 01/06/2006  ~  Ultima visita: 21/10/2011 Torna all'inizio della Pagina

Perdixeddu

Utente Medio

Inserito il - 16/07/2008 : 11:43:27  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Perdixeddu Invia a Perdixeddu un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
antas ha scritto:

Caru perdixeddu

P.S. apu biu, http://www.sufueddu.org/fueddus/col...ubriche.pdf, sbagliu o ddui funti tres variedadis de sardu?

a s'intendi cun saludi

forsis no ddu as cumprèndiu, ma in cussu link est amostau cantu sa LSC est acanta a su Logudoresu Standard lìgiu ddu as?

tìpicu tìpicu, candu unu no sciit ita nai, depit fai atacus personalis...deu tengu nòmini e sangunau, tui?
ita ndi scis de su chi apu fatu in is annus? deu t'apu nau sceti chi no teniast arrexoni, ca as chistionau de sa mala-fidi de chi narat chi sa LSC est su logudoresu-literàriu arrangiau unu pagheddu...e ddu apu amostau beni beni cun d-unu documenteddu.

ita nc'intrat su chi fatzu deu? no sciis ita nai e insandus chistionas de mei? andat beni, chi ses aici interessau...
insandus, deu seu custu, apu fatu custu in is annus (ndi tengu 31 sceti)...
http://www.comitau.org//Mangaras/se...us/index.php

e tui? tui puru dda ponis "nel personale" e insandus t'arrespundu...imparaddu a scriri su sardu, can no sciis mancu scriri is verbus e bolis donai letzionis a is atrus!

es:

paridi (bolit scritu parit)
mi pari (sempri mi parit)

calincuna borta imperas sa TZ calincuna borta no...acentus nudda...
imperas duas T, G

chini est chi depit studiai? ma no mi fetzast arriri.
Deu sa LSC dda sciu imperai e beni puru, e tui? dda defendis e mancu sciis ita est? bona noti

notate tutti, quando i pochissimi sostenitori LSC non sanno cosa dire, passano immediatamente all'attacco personale, cercando di mettere in dubbio le conoscenze dell'interlocutore, evitando di rispondere agli argomenti...tutto già visto e letto! e poi, quando gli si fa presente il lavoro che si è fatto (loro hanno iniziato con...ma cosa avrai fatto, ma dove eri...), cercano di chiudere la discussione con...ti vanti...

po caridadi de deus...

Perdixeddu

Utente Medio

Inserito il - 16/07/2008 : 12:04:08  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Perdixeddu Invia a Perdixeddu un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
ma è possibile discutere solo della LSC senza metterla sempre sul personale? non è che sia costruttivo fare questi teatrini, un po' squallidi di "bisticci online"...

iat a essi una cosa prus utilosa a chistionai DE MANERA AMIGANTZOSA, de sa LSC sceti, ita est e ita no est...
ca genti meda intendint custu nòmini LSC e ddis iat a praxi a ndi sciri de prus...e in mesu a is certus, no si cumprendit nudda!

cun amigàntzia

Modificato da - Perdixeddu in data 16/07/2008 12:04:27

antas
Salottino
Utente Medio

Inserito il - 16/07/2008 : 12:37:52  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di antas Invia a antas un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Scusa perdixè, mi part chi no apo cuminzadu deo a fagher attacos personales, abaidadi sos posts chi as iscritu.

"paridi (bolit scritu parit)
mi pari (sempri mi parit)"

custa est una regula de sa LSC, deo apo nadu chi fuo iscriende in campidanesu no in LSC, Chi, si chergio isco fintzas impreare.

calincuna borta imperas sa TZ calincuna borta no...acentus nudda... est aberu una l'apo isballiada, tue non curres cussu rischiu.
imperas duas T, G L'apo nadu pagu s'ora.

Abbaida deo no intro in discussione pro brigare, tando innantis de sighire chergio ponner in craru comente la pesso:

Torro a narrer de su derittu de totus de faeddare e iscriere in sa variedade naturale sua, non depen esistere solu logudoresu e campidanesu litterariu.

Naro fintzas chi sa regione tenza deritu a impreare una limba unica (LSC)de riferimentu pro sas comunicatziones in essida. Custa limba no est sa perfetzione ma nessi est unu puntu de partentza pro salvare sa limba. Si podet assentare, cambiare, e a s'acabu at a esser s'impreu a la megiorare.

Caru perdixeddu prova a iscrier tue puru de prus, in sardu, amenta est s'impreu chi faghet sa limba.

Po su chi as de su link no so de accordu.
Proite in sa LSC de sas pregadorias azis semper impreau s'articulu SOS e no IS?
Isballiu o in sa LSC si podet impreare matessi.

log.
V. A Deus sos coros nostros.
R. Sos coros nostros a su Segnore

camp.
V. A Deus is corus nostrus.
R Is corus nostrus a su Segnori.

Lsc
V. A Deus sos coros nostros. PROITE NO A Deus is coros nostros. ?
R . Sos coros nostros a su Segnore PROITE NO Is coros nostros a su Segnore ?

est matessi LSC

Iscusa si mi benit su dubiu de unu pagu de trassa.

Firma di antas 

Perdixeddu

Utente Medio

Inserito il - 16/07/2008 : 12:52:57  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Perdixeddu Invia a Perdixeddu un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
su de imperai IS e DDU est unu de is pagus mudamentus chi sa LSC fait a su Logudoresu Lieteràriu.

Perou in sa prassi is pagus chi imperant sa LSC (giai giai totus de su cabu de susu!...bai circa poita), si ndi scarescint, pròpiu ca portant sèmpiri sa cona faci a su Logudoresu Literàriu!

cali est sa trassa de is chi funt bortendi sa bìbria in LSC puru? ita interessu ndi tenint? su "complottismo" no m'est mai pràxiu!
issus imperant sa LSC sighendi is arrègulas de su libureddu, no depint imperai IS sceti po fai biri chi funt bonus...

antas
Salottino
Utente Medio

Inserito il - 16/07/2008 : 13:01:53  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di antas Invia a antas un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Imoi ge mi praxis iscriendi aici.

Caru perdixeddu no est cussu scéti e tui ddu scisi............
Ma no bollu sighì sa batalla, porou m'iada a praxi un cunfrontu a battur'ogus (la ca battur no est sceti logudoresu) pentzu chi potzat essi interessanti e positivu.

a si bi cun saludi chissai......................................Antas

Firma di antas 

Perdixeddu

Utente Medio

Inserito il - 16/07/2008 : 13:06:53  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Perdixeddu Invia a Perdixeddu un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
deu ddu apu sèmpiri nau, in s'arretza no fait a si cumprendi a pari beni, e sa genti si certat! faci a pari intamis est diferenti, mancai s'arrexonada bessit unu pagu, scallentosa...perou a s'acabu fait puru a si bufai una birrixedda imparis arriendi!

fait a essi amigus mancai pensendidda de manera diferenti (iat a essi bellu su sciacu), po cussu candu s'arrexonat, est mellus a chistionai sceti, lassendi a una banda "il personale"! cuncodras?

antas
Salottino
Utente Medio

Inserito il - 16/07/2008 : 13:30:14  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di antas Invia a antas un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Ghettala Perdixé!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Firma di antas 

Pagina: di 34 Discussione  
Pagina Precedente | Pagina Successiva
    Bookmark this Topic  
| Altri..

Vai a:
Herniasurgery.it | Snitz.it | Crediti Snitz Forums 2000