Autore |
Discussione |
annika
Nuovo Utente
|
Inserito il - 08/05/2008 : 01:22:41
|
| zagor ha scritto:
| annika ha scritto:
Ohi Gesusumiu....su mottu no esti mancu interrau....e seisi jai cettendu !!! ta' bregungia........
|
O sa mongia..no s’ada crei ca fusteti ….cittia cittia..mi da contada giusta?!??....
..apu scipiu ca immoi a urtimu..prima de morri..fusteti s’esti offerta volontaria..po ci ddi potai sa comunioni a domu….
…e ita spantu totu custa volontadi???.....
|
ihhhhhhhhh..su Signori t'ada a pedronai po' su chi sesi penzendu ........ Deu happu donau sa vida mia scetti a su Signori.........Happu fattu "voto di castita'" ohia Santa Rita mia...itta intendinti is origas miasa !!!!!!
|
Modificato da - annika in data 08/05/2008 01:24:27 |
|
"I confini ? esistono eccome !!! " Nei miei viaggi ne' ho incontrati molti..e stanno tutti nella mente degli uomini. (Lizard) |
|
Regione Estero ~
Città: Sirbony ~
Membro dal: 21/06/2007 ~
Ultima visita: 26/06/2008
|
|
|
interfolk
Salottino
Utente Virtuoso
Folk President
|
Inserito il - 08/05/2008 : 01:27:27
|
| annika ha scritto:
| zagor ha scritto:
| annika ha scritto:
Ohi Gesusumiu....su mottu no esti mancu interrau....e seisi jai cettendu !!! ta' bregungia........
|
O sa mongia..no s’ada crei ca fusteti ….cittia cittia..mi da contada giusta?!??....
..apu scipiu ca immoi a urtimu..prima de morri..fusteti s’esti offerta volontaria..po ci ddi potai sa comunioni a domu….
…e ita spantu totu custa volontadi???.....
|
ihhhhhhhhh..su Signori t'ada a pedronai po' su chi sesi penzendu ........ Deu happu donau sa vida mia scetti a su Signori.........Happu fattu "voto di castita'" ohia Santa Rita mia...itta intendinti is origas miasa !!!!!!
|
Spiegarida sa perpetua se i noi abbarrata pagu a nai perriorisi .... a calli signori dasi donau ???
|
|
|
|
Regione Sardegna ~
Prov.: Cagliari ~
Città: . ~
Membro dal: 08/03/2007 ~
Ultima visita: 14/06/2020
|
|
|
annika
Nuovo Utente
|
Inserito il - 08/05/2008 : 01:33:44
|
Don Romaneddu !!! issu puru immoi .....su Signori....je ddu sciri a chi seu narendu !!! A su Signori Mannu su Sennori Nostu.....
|
|
"I confini ? esistono eccome !!! " Nei miei viaggi ne' ho incontrati molti..e stanno tutti nella mente degli uomini. (Lizard) |
|
Regione Estero ~
|
|
|
interfolk
Salottino
Utente Virtuoso
Folk President
|
Inserito il - 08/05/2008 : 01:43:02
|
| annika ha scritto:
Don Romaneddu !!! issu puru immoi .....su Signori....je ddu sciri a chi seu narendu !!! A su Signori Mannu su Sennori Nostu.....
|
Eja mui su vicariu esti cuntentu poita s'esti cumprendia mellusu...... scidi sa perpetua,........... i noi i linguasa mallasa funti sempri prontasa...... se no abbarrata pagu is parrocchianasu de bidda...... de aiaia nuragica, Tziu antoi, mariedda, chicchineddu ( mischineddu isssu ) a da pottai sempri in bucca..... a fattu beni a si spiegai........
|
|
|
|
Regione Sardegna ~
|
|
|
Antoi
Salottino
Utente Virtuoso
|
Inserito il - 08/05/2008 : 08:34:20
|
Personaggi:
tziu Antoi tzia Maria Brabaredda de Olzai Ainedda Onolvesa.... Meurreddu Nuragica s'aiaia Tittixedda (donna di compagnia di Nuragica!!!) M.llo Monteferru Suor Annicca Don Romaneddu Massa Dott. Zoséppe (medico condotto) Dott. Chichinu (notaio)
...continua...
|
|
Basilica di Santa Giusta (XII sec.)
Santa Giusta (Or)
..un altro meraviglioso angolo di Sardegna
Othoca, il passato che torna al presente, ora ci siamo...
http://blog.libero.it/vivereineterno/ |
|
Regione Sardegna ~
Prov.: Oristano ~
Città: Othoca ~
Membro dal: 02/03/2008 ~
Ultima visita: 24/10/2020
|
|
|
meurreddu
Salottino
Utente Mentor
Gonnesino Doc
|
Inserito il - 08/05/2008 : 14:07:03
|
hi ... lampu su dottori issu cun sa scusa de andai a domu de su mallariu , (stranamente sempre il primo del mese ) du drommiara cun is meixinas e du furara tottu su dinnai de sa pensioni ..
|
|
Torre spagnola a Porto Paglia
Gonnesa (CI)
..un altro meraviglioso angolo di Sardegna |
|
Regione Sardegna ~
Città: Konesa ~
Membro dal: 02/11/2006 ~
Ultima visita: 09/04/2014
|
|
|
drFolk
Salottino
Utente Senior
|
Inserito il - 08/05/2008 : 14:19:29
|
E adesso basta! Perdiana, rispetto per un nobile, rispetto per la carica!
Voi tutti sapete che tra me e tittixedda l'amore è eterno, ma per vivere ce ne vuole... Forse che il Signore vieta di guardare i propri interessi? E benimus a tie, merula chi non ses àtteru... Se osi ancora infangare la mia onorabilità dovrai renderne conto alla legge! Maresciallo, esigo di sporgere denuncia contro questo spurio diffamatore, o non mi chiamo più Zoséppe Delussu!
Il mio onore... voi, che giravate in casa della buonanima neanche fosse su tzilleri de Ainedda Onolvesa!
|
|
Lollove
Nuoro
|
Regione Sardegna ~
Città: Cagliari ~
Membro dal: 21/11/2007 ~
Ultima visita: 03/06/2020
|
|
|
interfolk
Salottino
Utente Virtuoso
Folk President
|
Inserito il - 08/05/2008 : 14:26:49
|
| dr folk ha scritto:
E adesso basta! Perdiana, rispetto per un nobile, rispetto per la carica!
Voi tutti sapete che tra me e tittixedda l'amore è eterno, ma per vivere ce ne vuole... Forse che il Signore vieta di guardare i propri interessi? E benimus a tie, merula chi non ses àtteru... Se osi ancora infangare la mia onorabilità dovrai renderne conto alla legge! Maresciallo, esigo di sporgere denuncia contro questo spurio diffamatore, o non mi chiamo più Zoséppe Delussu!
Il mio onore... voi, che giravate in casa della buonanima neanche fosse su tzilleri de Ainedda Onolvesa!
|
O su dattori adesso arriva il maresciallo !!!! pensoooooooo.... se no, non puo esporgere denuncia............
Se ci sono problemi ..... cunfessiri puru cun su vicariu !!!
Weeeee mancara su maresciallu !!!! se no su dattori non può denunziare
|
Modificato da - interfolk in data 08/05/2008 14:27:46 |
|
|
|
Regione Sardegna ~
|
|
|
Antoi
Salottino
Utente Virtuoso
|
Inserito il - 08/05/2008 : 14:30:48
|
Su maresciallu depidessi arribendi, ca fiada in su corrè sa furca ca danti furau dua brabeisi
|
|
Santa Giusta (Or)
|
Regione Sardegna ~
|
|
|
interfolk
Salottino
Utente Virtuoso
Folk President
|
Inserito il - 08/05/2008 : 14:37:24
|
| Antoi ha scritto:
Su maresciallu depidessi arribendi, ca fiada in su corrè sa furca ca danti furau dua brabeisi
|
E chini aressi su furancu ???? inzandusu mancata i noi su maresciallu e su lardoni!!
Aici unu si punisciri con la legge..... e unu cun su de pizzusu
|
Modificato da - interfolk in data 08/05/2008 14:38:33 |
|
|
|
Regione Sardegna ~
|
|
|
drFolk
Salottino
Utente Senior
|
Inserito il - 08/05/2008 : 15:14:59
|
| ziama ha scritto:
sa bon'anima de mamma mia m'ada perdonai...chi Deusu da tengada in gloria....ma ollu domandai a dottor Zoseppe cumenti fai a si sciri chi fradixeddu miu....Meurreddu...esti berusu cussu chi narada sa genti..... Mamma mia....chi Deusu da benedixada....femmina bella e bona ...paridi ca in domu de xxxxxx non andada scetti a lichidiri.......e ca cancun'otta......una ramazzata qua...una ramazzata la.....insomma.... Certu ca babbu s'esti sempri domandau cumenti mai issu piticcu e nieddu adi tentu unu fillu chi tirada casi dus metrusu!!!!
|
Certe cose le sappiamo io , il rettore e la conversa. E si sa, quando un segreto lo sanno in tre, è verità che puzza.
Però ssssh! Farebbe meglio a tacere ora, non le tocchi spartire l'eredità. COme dite voi? Cittassì.
|
|
Lollove
Nuoro
|
Regione Sardegna ~
Città: Cagliari ~
Membro dal: 21/11/2007 ~
Ultima visita: 03/06/2020
|
|
|
zagor
Salottino
Utente Attivo
|
Inserito il - 08/05/2008 : 15:20:21
|
...Po cantu riguardada s’attori chi depidi fai su defuntu…chi no s’arrennexidi a agattai....
..chi si festisi spriogausu prima…nendi..de subitu… ca ia fattu tottu su chi as fattu…..mi fia presentau deu volontariu!!!…
|
|
|
Regione Sardegna ~
Città: cagliari ~
Membro dal: 18/06/2007 ~
Ultima visita: 01/11/2011
|
|
|
meurreddu
Salottino
Utente Mentor
Gonnesino Doc
|
Inserito il - 08/05/2008 : 16:39:11
|
bho funti is cincu mancu binti e su preri non ari sonnau mancu is campanasa
|
|
Torre spagnola a Porto Paglia
Gonnesa (CI)
|
Regione Sardegna ~
Città: Konesa ~
Membro dal: 02/11/2006 ~
Ultima visita: 09/04/2014
|
|
|
annika
Nuovo Utente
|
Inserito il - 08/05/2008 : 16:48:39
|
Ehhhhhhhh...aspettai pagu pagu...ca' su Vicariu esti fadendi cosa....,un pogheddu de' passienzia ci ollidi......
|
|
|
Regione Estero ~
|
|
|
Antoi
Salottino
Utente Virtuoso
|
Inserito il - 08/05/2008 : 21:07:02
|
Deu no du sciu, qustu maresciallu Monteferru olliada arrestai a tottusu e immoi non si presentada nimmancu in caserma, ada tocai a du fai trasferì
|
|
Santa Giusta (Or)
|
Regione Sardegna ~
|
|
|
Discussione |
|