Forum Sardegna - grafia sarda
    Forum Sardegna

Forum Sardegna
Nome Utente:

Password:

Registrati
Salva Password
Password Dimenticata?

Nota Bene: Siddi - è posto al confine della provincia di Cagliari, nella Marmilla. La Giara di Siddi è un interessante altopiano che offre numerose testimonianze preistoriche, prenuragiche e nuragiche: lungo il margine i ruderi di 17 nuraghi e la tomba dei giganti "Sa dom’e S’orcu". Siddi ha un territorio di 11 kmq, ed è a 184 metri sul mare. Nella parte alta ci sono i rilievi "Sa conca ‘e sa cresia", "Tresnuraxis" e "Sa fogaia", dove nascono le fonti "Sa mitza ‘e s’acqua salza", "Sa mitza de Franciscu" e "Sa mitza de Bareci", da cui scendono le acque verso la prosciugata palude di Sitzamus, villaggio abbandonato nel 1728 a causa di un saccheggio che costrinse i suoi abitanti a trasferirsi a Siddi e nei centri circostanti.

Tutti i Forum
 Limba Sarda
 Ateru
 grafia sarda
I seguenti utenti stanno leggendo questo Forum Qui c'è:

Bookmark this Topic  
| Altri..
Pagina Precedente | Pagina Successiva
Autore Discussione
Pagina: di 4

ziama
Salottino
Utente Maestro

AmBASCIUatrice in USA

Inserito il - 26/03/2007 : 18:35:59  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di ziama Invia a ziama un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
28aprili1794 ha scritto:

ziama ses siguru ca no portas sa ç, castia asuta de sa p e a pustis faimi sciri.

no, no ..no c'esti innoi...su cumputadori miu esti americanu ....oia custusu americanusu!!!!

Regione Estero  ~ Città: new york  ~  Messaggi: 9847  ~  Membro dal: 12/12/2006  ~  Ultima visita: 30/06/2020 Torna all'inizio della Pagina

Minu

Utente Medio

Inserito il - 26/03/2007 : 22:32:36  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Minu Invia a Minu un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
deo però innoghe m'intendo minoranza,soe s'unica chi faeddada sa limba de su capu 'e supra e puru male! soe chilcande de imparare sa limba de isatteroso,ma creidemi no este tantu fazile...adiosu

Minu

Regione Sardegna  ~ Prov.: Oristano  ~ Città: Cuglieri  ~  Messaggi: 163  ~  Membro dal: 11/02/2007  ~  Ultima visita: 25/05/2011 Torna all'inizio della Pagina

Nuragica

Moderatore

Inserito il - 26/03/2007 : 22:57:24  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Nuragica Invia a Nuragica un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Burrinka Nisciuna scusa.. cancella e torra a iscriri...
modifica ajoooo!!! asi giai modificau un'otta torraddu a fai..
mi ca innoi c'esti su cartellinu arrubiu miii!!!

Regione Lombardia  ~ Città: trexentese inviata speciale nel nord Italia  ~  Messaggi: 15406  ~  Membro dal: 11/04/2006  ~  Ultima visita: 23/10/2020 Torna all'inizio della Pagina

cedro del Libano
Salottino
Utente Mentor

Inserito il - 27/03/2007 : 08:48:34  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di cedro del Libano Invia a cedro del Libano un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
28aprili1794 ha scritto:

ziama ses siguru ca no portas sa ç, castia asuta de sa p e a pustis faimi sciri.

Deu puru no tengiu i litteras giustasa sa tastiera mi esti tedesca.
Mi parridi pero' ca faifd a da programmai.
imu mi toccada a imparai custa cosa puru.
innoi sa cosa si complicada

Regione Estero  ~ Città: l'isola che non c'è  ~  Messaggi: 3587  ~  Membro dal: 17/10/2006  ~  Ultima visita: 14/11/2009 Torna all'inizio della Pagina

28aprili1794

Utente Medio

Inserito il - 27/03/2007 : 11:53:45  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di 28aprili1794 Invia a 28aprili1794 un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Minu ha scritto:

deo però innoghe m'intendo minoranza,soe s'unica chi faeddada sa limba de su capu 'e supra e puru male! soe chilcande de imparare sa limba de isatteroso,ma creidemi no este tantu fazile...adiosu

Minu

Tui minu depis sighiri a iscriri in sa bariedadi tua, su propriu balliri po is campidanesus.
mi spricu mellus, is duas baridadis mannas de sa lingua sarda funti campidanesu e logudoresu-nuoresu e sutabariedadis de s'una e de s'atra ma custa est una rikesa de sa lingua nosta, no depeus perdi nudda. ki tui iscrisi in sa baridadi tua deu imparu atra cosas noas.
perou sa gramatiga e sa grafia e su matessi.

Regione Sardegna  ~ Prov.: Cagliari  ~ Città: villaspeciosa  ~  Messaggi: 180  ~  Membro dal: 22/03/2007  ~  Ultima visita: 26/12/2007 Torna all'inizio della Pagina

28aprili1794

Utente Medio

Inserito il - 27/03/2007 : 12:22:58  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di 28aprili1794 Invia a 28aprili1794 un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
ziama ha scritto:

28aprili1794 ha scritto:

no, no ..no c'esti innoi...su cumputadori miu esti americanu ....oia custusu americanusu!!!!

bollit nai ca tui po sa ç da fais a s'italiana est a nai ca du iscrisi aicci:
cia -cio-ciu- perou cosa de importu mannu e ki du scisi
ca piciocus si iscriri piçocus a s' intendi çau.

Regione Sardegna  ~ Prov.: Cagliari  ~ Città: villaspeciosa  ~  Messaggi: 180  ~  Membro dal: 22/03/2007  ~  Ultima visita: 26/12/2007 Torna all'inizio della Pagina

guilcier

Utente Medio

Inserito il - 02/04/2007 : 13:42:02  Link diretto a questa risposta  Rispondi Quotando
sigomente seo cojuau cun d'una campidanesa, sorga mia mi narada cabesusesu, sos collegas de su campidanu mi zirriaiant "gabillu" , ma jeo seo sempere de su guilcier
e sigo a faeddare sa limba mia. Mi potzo antare de connoschere medas "variantes" de sas biddas sardas, ma si bio ca unu faeddad' impreande paraulas chi istruppiant su sardu puitte cheret istesiare su sardu de s'italianu o de s'ispagnolu o de su latinu.....non seo de accordu!!!!
Tue Minu chi ses de cuglieri, sighi a faeddare su c'as imparau in domo tua o in bidda tua e ti deves solu isfortzare de cumprendere su campidanesu o su meurreddinu......s'isfortzu non est mannu.
E po Ziama chi est in New York......ite cosa est su computadori?
Appo tentu sa fortuna de faeddare cun prof. Massimo Pittau de s'universidade tattaresa e a una domanda mia, commente si podet nommenare una paraula tecnica " su transistors" m'ada arrespostu ca no d'amos inventau in sardigna e assora 'du zirriamos "transistor". Cherzo narrere chi medas faeddos 'dos podimos nommenare comente 'dos amos imparaos....su computer est issu "su computer"sinò teppimos criccare sa naschida de su faeddu e "interpretare" su matessi po 'du ponnere in sardu.
Nuragica tenede arresone......Immoi abbasta chi no arribbi cancunu a fai polemicasa!!
poita innoi esti a chi da o'i cotta a chi da o'i crua!! ........custu tema est bellu meda ma podede allicchitare zente commente me......mi deppies iscusare, ma mi che aisi tratzau
ma mi ad a fae piaghere si m'allichittaisi de prusu e commente nanta in d'una idda de su Guilcier......arregallaesi tottus

Minnìa

Regione Sardegna  ~  Messaggi: 462  ~  Membro dal: 26/03/2007  ~  Ultima visita: 18/10/2007 Torna all'inizio della Pagina

Minu

Utente Medio

Inserito il - 02/04/2007 : 15:17:38  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Minu Invia a Minu un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
deo soe chilcande veramente de imparare a cumprendere sas atteras limbas,campidanesu, maurreddinu ecc,però ancora ciappo difficultade, in su discorsu tou guilcer no appo cumpresu ite cheret narrere <allicchittare>,folzis cheret narrere arrennegare? domando a tie , spero chi mi potese azzuare, su linguaggiu meu este unu pagu istranu ca deo soe Cuglieridana ma mamma mia este iscanesa (Iscanu Montiferro) e duncas su cuglieridanu meu risentidi de custu fattu, ca puite ,nonostante sa vicinanza cun Iscanu sa differenza de inflessione e de peraulas no este paga

Minu

Regione Sardegna  ~ Prov.: Oristano  ~ Città: Cuglieri  ~  Messaggi: 163  ~  Membro dal: 11/02/2007  ~  Ultima visita: 25/05/2011 Torna all'inizio della Pagina

guilcier

Utente Medio

Inserito il - 02/04/2007 : 15:49:29  Link diretto a questa risposta  Rispondi Quotando
eccomi prontamente a t'ispiegare o a "t'iscrariare" ite cheret narrer allicchitare in bidda mia... si tue mi jasa unu drutzi a d'assazzare e sa cosa mi fae' piaghère mi ses "invitande a una cosa bella" e assora mi ses allicchitande su coro...per dirla in italico linguaggio: mi stai invitando a partecipare ad una cosa che a me piace.
Ispero de essere istau aggradessiu a issa matessi
a si bie menzus

Minnìa

Modificato da - guilcier in data 02/04/2007 15:50:32

Regione Sardegna  ~  Messaggi: 462  ~  Membro dal: 26/03/2007  ~  Ultima visita: 18/10/2007 Torna all'inizio della Pagina

Zio Eu
Salottino
Utente Attivo

Inserito il - 02/04/2007 : 15:53:57  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Zio Eu Invia a Zio Eu un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
o Ziama... e su coccoi in america itta du tzerrianta "white bread"?

Regione Sardegna  ~ Prov.: Cagliari  ~  Messaggi: 829  ~  Membro dal: 08/05/2006  ~  Ultima visita: 23/11/2011 Torna all'inizio della Pagina

Zio Eu
Salottino
Utente Attivo

Inserito il - 02/04/2007 : 16:02:15  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Zio Eu Invia a Zio Eu un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
deu creu chi is cosas nasciasa in logu allenu si deppanta tzerriai commenti d'as'anti battiadasa issus. O d'obeusu accabbai commenti is francesus chi s'inventanta i nomminisi commenti anti fattu po su computer, ca du tzeriata "ordinateur"? Nosu insandus d'istisi a deppi Tzerriai su Xrobeddu ellettroniccu (chi poi candu su sardu esti nasciu no esistiada ne computer ne elettrtonica)

Modificato da - Zio Eu in data 02/04/2007 16:08:22

Regione Sardegna  ~ Prov.: Cagliari  ~  Messaggi: 829  ~  Membro dal: 08/05/2006  ~  Ultima visita: 23/11/2011 Torna all'inizio della Pagina

Nuragica

Moderatore

Inserito il - 02/04/2007 : 23:37:37  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Nuragica Invia a Nuragica un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Zio Eu ha scritto:

deu creu chi is cosas nasciasa in logu allenu si deppanta tzerriai commenti d'as'anti battiadasa issus. O d'obeusu accabbai commenti is francesus chi s'inventanta i nomminisi commenti anti fattu po su computer, ca du tzeriata "ordinateur"? Nosu insandus d'istisi a deppi Tzerriai su Xrobeddu ellettroniccu (chi poi candu su sardu esti nasciu no esistiada ne computer ne elettrtonica)

O zio euuu immoi arribba tui friscu friscu... no du scisi ca su computer nosu du tzerriausu su bottu elletronicu???

Regione Lombardia  ~ Città: trexentese inviata speciale nel nord Italia  ~  Messaggi: 15406  ~  Membro dal: 11/04/2006  ~  Ultima visita: 23/10/2020 Torna all'inizio della Pagina

guilcier

Utente Medio

Inserito il - 02/04/2007 : 23:49:19  Link diretto a questa risposta  Rispondi Quotando
mi seis aggradande sempere de prusu......sunis chistiones chi ponent su crebeddu a penzare......no ischio chi su computer si esse zirriau " su bottu ellettronicu", e chi mi ammente jeo non che fuidi mancu s'elettronica.....e no ischio mancu chi calicunu esse' nau a su "ascensore" ..............."su tratza pessonas"
Nuragica: mi dici come hai trascinato ciò che ha detto zio eu?

Minnìa

Modificato da - guilcier in data 02/04/2007 23:51:12

Nuragica

Moderatore

Inserito il - 03/04/2007 : 08:00:16  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Nuragica Invia a Nuragica un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
guilcier ha scritto:

Nuragica: mi dici come hai trascinato ciò che ha detto zio eu?

Minnìa
Saludi Guilicer, Immoi ti naru una cosa..
In custu jassu cica de chistionai (fueddai) sempri in limba,
in callisiada modu..
poita sa moderadora dogna tantu nd'arribada cun sa zironia
e cun is cartellinusu arrubiusu po ponni sa punizioni..

Po trascinai su chi adi iscrittu ZioEu, bastada a craccai in sa freccia
viola in attu (Rispondi quotando).. e ti cumparidi tottu s'arrexionamentu
tra ............>> [quote ]...............[ /quote] e tui depisi arrespundi
scriendi dopu su segundu .....[/quote]...innoi
Prova!!! E a si liggi mellusu

Modificato da - Nuragica in data 03/04/2007 08:40:19

cedro del Libano
Salottino
Utente Mentor

Inserito il - 03/04/2007 : 08:14:43  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di cedro del Libano Invia a cedro del Libano un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Ma ,sa freccia no esti viola?

Regione Estero  ~ Città: l'isola che non c'è  ~  Messaggi: 3587  ~  Membro dal: 17/10/2006  ~  Ultima visita: 14/11/2009 Torna all'inizio della Pagina
Pagina: di 4 Discussione  
Pagina Precedente | Pagina Successiva
    Bookmark this Topic  
| Altri..

Vai a:
Herniasurgery.it | Snitz.it | Crediti Snitz Forums 2000