Forum Sardegna - M'arregodu candu....
    Forum Sardegna

Forum Sardegna
Nome Utente:

Password:

Registrati
Salva Password
Password Dimenticata?

Nota Bene: Lo Zafferano di Sardegna (Crocus sativus L.) veniva usato sin dall’antichità sia come colorante per gli abiti e sia come pregiato condimento gastronomico. Ogni ettaro di terreno è in grado di produrre circa sette kg di preziosi stimmi che essiccati e polverizzati danno luogo alla spezia. Per avere un kg di stimmi occorrono circa 120.000 fiori che devono essere raccolti all’alba prima che il fiore si apra. Per le sue eccellenti qualità da qualche anno è stata riconosciuta la D.O.P. per la zona di produzione San Gavino Monreale, Turri e Villanovafranca nella provincia del Medio Campidano.

Tutti i Forum
 Limba Sarda
 Contos e paristorias
 M'arregodu candu....
I seguenti utenti stanno leggendo questo Forum Qui c'è:

Bookmark this Topic  
| Altri..
Pagina Successiva
Autore Discussione
Pagina: di 4

campidano
Salottino
Utente Master

Inserito il - 11/02/2007 : 15:52:51  Link diretto a questa discussione  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di campidano Invia a campidano un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Is mesis tenianta contu de is istajonis.

Sa pintura de sos meses:

Sant’Andria est a murrunzu
ca at brigadu cun Nadale,
ki no bi keret andare
ca fàket dies minore.
Bennarzu cun sos pastores
brìgat d-onnya temporada,
Frearzu iuket in cara
unu cavanile nou,
Martu nde ‘ètat a prou
sos àrbores da-e sa roca,
Abrile bene si pòrtat
ki nos bètat sos lentores,
e da’ Mayu sos frores,
Làmpadas e Trìulas trigu,
Austu pàret nimigu
pro sole iscallentadu,
e Capidanni est torradu
cun s’arriu e figumurisca,
ja Santu ‘Aini infrìscat
e ja proet s’Atunzu...
Sant’Andria est a murrunzu.

Ogni sera, prima di andare a letto, mi domando se nella giornata ho fatto qualcosa di veramente divertente. Datomi la giusta risposta, mi addormento tranquillamente per andare fieramente incontro al nuovo dì.

Regione Sardegna  ~ Città: cagliari  ~  Messaggi: 2526  ~  Membro dal: 17/01/2007  ~  Ultima visita: 25/02/2024

Google Sardegna

Pubblicità

campidano
Salottino
Utente Master

Inserito il - 11/02/2007 : 15:59:10  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di campidano Invia a campidano un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
e sighendi...

Gennàrgiu, mort''e frius
est sètziu peis a fogu;
Friàrgiu in donnya logu
sighit a fai 's arrius.
Martzu cun is bentus,
Abrili cun is froris,
e Mayu fàit contentus
bestiàmini e pastoris.
Làmpadas ge incumèntzat
a si spremi su sudori,
e Mes''e Argiolas pènsat
a incùngiai trigu e lori.
Austu bellu s’infrìscat
a sìndria i a meloni,
e pàpat figumurisca
Cabudanni buddoni.
Ladàmini cun is binennas
est in grandu fatiga
e Donnyassantu bùfat
binu nou a crocoriga!
Mes''e Idas cuntentu
adòrat a su Messia,
ma a foras tìrat bentu,
proit e fàit titia!

Ogni sera, prima di andare a letto, mi domando se nella giornata ho fatto qualcosa di veramente divertente. Datomi la giusta risposta, mi addormento tranquillamente per andare fieramente incontro al nuovo dì.

Regione Sardegna  ~ Città: cagliari  ~  Messaggi: 2526  ~  Membro dal: 17/01/2007  ~  Ultima visita: 25/02/2024 Torna all'inizio della Pagina

campidano
Salottino
Utente Master

Inserito il - 11/02/2007 : 16:05:20  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di campidano Invia a campidano un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Sentze si frimai....

Gennarxu est passau, nì nieddu nì braxu mi nd’at tocau.
Friaxu su pilloni prenit su scraxu.
Martzu. Ki bisi ki fàciu unda, piga sa scova e munda... ki non accarraxu su surcu, strexidindi su bruncu.
Abrili, tòrrat lèpori a cuili.
Nì Mayu sen’‘e soli, nì bagaria sen’‘e amori.
A Làmpadas kin' no podit messai, spìgat.
Mes’‘e Argiolas depidori, Austu pagdori.
Saludi saludi, sant’altari

ki ses frisca ke una nai, ki se frisca
ke unu lillu, saludi a mama i a fillu.
Adiosu adiosu, sant’altari
seu sigura ki nci apu a torrai
bia sìat o puru morta
s'anima mia sìat arregorta.

Cabudanni. In s’àiri ‘s brebeis, àkua finzas a ‘s peis.
Mes’‘e Ladàmini. Po santu Simoni donnya tapu bàndat
a su cuponi.
Donniasantu. Po santu Martinu in donnya carrada est prontu su binu.
Mes’‘e Idas. Tra di’ mannas e festas nodias nci acàbanta de passai is cidas.
A Sa Noa! Deus bòllat!

Regione Sardegna  ~ Città: cagliari  ~  Messaggi: 2526  ~  Membro dal: 17/01/2007  ~  Ultima visita: 25/02/2024 Torna all'inizio della Pagina

Nuragica

Moderatore

Inserito il - 11/02/2007 : 17:51:39  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Nuragica Invia a Nuragica un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
meda bellas custas poesiasa, non di connoscia manc'una.
Funti de poetas cuntemporaneusu o versus antigus??

Regione Lombardia  ~ Città: trexentese inviata speciale nel nord Italia  ~  Messaggi: 15406  ~  Membro dal: 11/04/2006  ~  Ultima visita: 23/10/2020 Torna all'inizio della Pagina

campidano
Salottino
Utente Master

Inserito il - 11/02/2007 : 21:42:40  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di campidano Invia a campidano un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Kando obiasta fai arrennegai calancunu de un'antra idda:

Senobriesu pesau in pesu
In pesu pesau
Arruttu e croccau
In s’enna de gimitoriu
Ogusu de prummu
E facci de dimoniu

campidano
Salottino
Utente Master

Inserito il - 11/02/2007 : 22:00:07  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di campidano Invia a campidano un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
cantendi de picciocheddu

Babbaioba babbaioba
Bai a Casteddu soba soba
Bittimi unu aneddu, unu aneddu po sposai
Cun chi m’apu a coiai
Cun su fillu a Marroccu
Potta denti de procu
Potta denti de cani
Babbaioba babbaioba pesadì a bobai

Nuragica

Moderatore

Inserito il - 11/02/2007 : 22:07:31  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Nuragica Invia a Nuragica un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
campidano ha scritto:

cantendi de picciocheddu

Babbaioba babbaioba
Bai a Casteddu soba soba
Bittimi unu aneddu, unu aneddu po sposai
Cun chi m’apu a coiai
Cun su fillu a Marroccu
Potta denti de procu
Potta denti de cani
Babbaioba babbaioba pesadì a bobai

.

Custa d'ia scritta deu puru in sa sezioni de is tradizionis sardasa,
innui ela iada chistionau de sa coja trexentesa..

Regione Lombardia  ~ Città: trexentese inviata speciale nel nord Italia  ~  Messaggi: 15406  ~  Membro dal: 11/04/2006  ~  Ultima visita: 23/10/2020 Torna all'inizio della Pagina

Nuragica

Moderatore

Inserito il - 11/02/2007 : 22:09:29  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Nuragica Invia a Nuragica un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Po fai inchiettai i de is attras biddasa nosu narastisi
Mandaresu pesau in pesu
in pesu pesau
arruttu a terra
e isquartarau!!

campidano
Salottino
Utente Master

Inserito il - 11/02/2007 : 22:12:04  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di campidano Invia a campidano un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Nuragica ha scritto:

Po fai inchiettai i de is attras biddasa nosu narastisi
Mandaresu pesau in pesu
in pesu pesau
arruttu a terra
e isquartarau!!

Eja, midd'arregodu deu puru.

E kusta dda conoxisi?

Pilloneddu pittiu pittiu
Pesau mi seu in su bonu caminu
Pesau mi seu in su bonu mangianu
Ogusu a cielu apu atziau
Ogusu a cielu a sa gloriosa
Frisca sesi ca sa rosa
Frisca sesi ca su zillu
Mamma cara a cuddu fillu
Mamma cara a cuddu santu
Babbu, Fillu e Spiritu Santu

Nuragica

Moderatore

Inserito il - 11/02/2007 : 22:15:33  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Nuragica Invia a Nuragica un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
d'appu intendia de mamma e de tziasa miasa..
ma a memoria no midd'arregodau.

campidano
Salottino
Utente Master

Inserito il - 11/02/2007 : 22:30:47  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di campidano Invia a campidano un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Adessi ora de andai a si croccai???

Anninnia anninnia

Anninnia anninnia

Dormi pippiu, riposa riposa!
S’angelu calat de xelu cantendi
T’ada pottai sa mellusu arrosa
Bellu cun tui abarrat giochendi
Bellu cun tui abarrat giochendi

Ammutadori
Salottino
Utente Senior

Inserito il - 14/02/2007 : 14:44:22  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Ammutadori Invia a Ammutadori un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
sono bellissime

Saludi e Trigu
http://www.contusu.it

Regione Sardegna  ~ Prov.: Cagliari  ~ Città: Monserrato  ~  Messaggi: 1285  ~  Membro dal: 15/11/2006  ~  Ultima visita: 11/08/2015 Torna all'inizio della Pagina

Monteferru

Moderatore

Inserito il - 14/02/2007 : 15:28:07  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Monteferru Invia a Monteferru un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
O' Campidanu, anninnia anninnia, piga su su sonnu a is piccioccheddusu e a ir mannus puru!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Regione Toscana  ~ Prov.: Firenze  ~ Città: Campi Bisenzio /Ogliastra  ~  Messaggi: 5804  ~  Membro dal: 30/04/2006  ~  Ultima visita: 14/11/2018 Torna all'inizio della Pagina

Ela

Moderatore

Inserito il - 14/02/2007 : 16:41:02  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Ela Invia a Ela un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Anninnia anninnia,
dromi e fai su sonnu,
sa pipia de nonnu
Dromidì sa pippia

Sa pipiedda de babbu,
dromi cun bellu garbu
ca si cuntenta mamma
e non fazzasa sa sprama.

Anninnia anninnia
dromi e fai su sonnu
manna fazzasa in domu
cun dinai e trigu meda.

Cun dinai e trigu meda
e bistirisi de seda
de seda e de broccau,
e nu bellu amorau.

Nu bellu amorau
cun tallus de mallorus
e s'amorau de foras
e chi siat zittadinu
e non siat contadinu

E nimancu pastori,
podidessi pintori
ma siat de signoriu
e sempiri allichidiu

Tenga ricchesa e onori
adessi nu dottori
oppuru nu notariu
cun riccu dominariu.

Anninia anninniredda,
ca custa piciochedda
pota ogus de amori,

Dda sposa nu dottori
nu dottori leisi
cun duxentus brebeis
ricchesa fin'a is peis.

de brebeis una sgedda
ca es meda bellixedda
anninnia anninniredda!!!!

Mezus terra senza pane, que terra senza justitia

Regione Marche  ~ Prov.: Cagliari  ~  Messaggi: 6439  ~  Membro dal: 11/04/2006  ~  Ultima visita: 03/07/2020 Torna all'inizio della Pagina

campidano
Salottino
Utente Master

Inserito il - 14/02/2007 : 19:21:05  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di campidano Invia a campidano un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Eccone un'altra forse nom molto popolare ma carina lo stesso.

Aborrimi su brocciabi
Gipponi e appibabi
Asuba su gipponi
Barritta e pigioni
Asuba a sa barritta
Gunnedda e pibaritta
Asuba e sa gunnedda
Spada e arrodedda
Asuba a sa spada
Bella biga arromada
Asuba a sa biga
Xriobeddera e fromiga
Asuba a sa xriobeddera
Gommai cua pera
A suba a sa gommai
Bella bucca e basai
Asuba e sa bucca
Fronti no d’accuppada
Asuba a su fronti
Is pibionisi de monti
Asuba is pibionisi
Sa cruxi de’ maillonisi
Asuba e sa cruxi
Is punteddusu chi luxinti
A suba e is punteddusu
Maragusu e maceddusu
Asuba de i maragusu
Du è Deusu coronau
Asuba Deusu
S’attari de Onieu
Asuba e s’attari
S’ostia cunsacrada
Asuba s’ostia
Sa Vergini Maria
Asuba a sa Vergini
Du adi unu arrogu
Asuba s’arrogu
Dui è Sant’Antiogu
Asuba e su Santu
Unu frori biancu
Asuba e su frori
Sa prazza e su Signori
Asuba e sa prazza
Unu fundu de ambuazza
Asuba a su fundu
Su punteddu e su mundu
Asuba a su punteddu
Dui esti unu piccineddu
Asuba e su piccinnu
Una matta de arangiu frimmu

traduzione

Passami su brocciabi
Giubbotto e appibabi
Sopra il giubbotto
Cappello e acino
Sopra il cappello
Gonna e pibaritta
Sopra la gonna
Spada e rotelle
Sopra alla spada
Sopra la biga
Cervello di formica
Sopra il cervello
Comare nascondi pera
Sopra la comare
Bella bocca da baciare
Sopra la bocca
Sopra la fronte
I chicchi del monte
Sopra i chicchi
La croce ………..
Sopra la croce
I punteruoli che luccicano
Sopra i punteruoli
C’è Dio coronato
Sopra Dio
L’altare di
Sopra l’altare
L’ostia consacrata
Sopra l’ostia
La Vergine Maria
Sopra la Vergine
C’è un pezzo
Sopra il pezzo
C’è Sant’Antioco
Sopra il santo
Un fiore biuanco
Sopra il fiore
La piazza e il Signore
Sopra la piazza
Un mazzo di cicoria
Sopra il mazzo
La punta e il mondo
sopra la punta
C’è un piccoletto
Sopra il piccolo
Una pianta ferma di arancio.

maragda

Utente Master

Inserito il - 14/02/2007 : 19:39:51  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di maragda Invia a maragda un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Che belle...wow...saludi e trigu poi,non la ricordavo...complimenti a tutti...wooooowwwwww

Regione Sardegna  ~ Prov.: Cagliari  ~  Messaggi: 2134  ~  Membro dal: 12/02/2007  ~  Ultima visita: 18/10/2008 Torna all'inizio della Pagina
Pagina: di 4 Discussione  
Pagina Successiva
    Bookmark this Topic  
| Altri..

Vai a:
Herniasurgery.it | Snitz.it | Crediti Snitz Forums 2000