Autore |
Discussione |
Incantos
Salottino
Utente Virtuoso
|
Inserito il - 22/10/2008 : 22:03:49
|
| Albertina ha scritto:
| Incantos ha scritto:
Pentzu chi si potza nai strobiddalingua
I setti arreccacatrippadoris de Campidanu funt'atziaus a arreccacatrippai is sett'arreccacatrippadoris de Cabesusu ndi funt'abasciaus tott'arreccacatrippendu arreccacatrippendu chi non feti ca è suncultu Tziu Peppi Podda Coccu Peppi Podda si fuanta tott'arreccacatrippausu
|
Seu arriendu a lagrima ca no dda inzettu. E su penzai de dda fai nai a cuncunu!!!! Cesssssssss...s'arrisu Arreccacatrippai ma itta oidi nai?
|
Pentzu chi siad'attrippai... scumitu ca sbagliasa is fueddus scrittus in nieddu??? Cess oi Nuragica minci ogada..
|
|
La Giara
Gesturi (Mc)
..un altro meraviglioso angolo di Sardegna |
|
Regione Liguria ~
Membro dal: 05/10/2007 ~
Ultima visita: 27/10/2024
|
|
|
Albertina
Salottino
Utente Mentor
Poetessa Paradisolana
|
Inserito il - 22/10/2008 : 22:10:30
|
| Incantos ha scritto:
| Albertina ha scritto:
| Incantos ha scritto:
Pentzu chi si potza nai strobiddalingua
I setti arreccacatrippadoris de Campidanu funt'atziaus a arreccacatrippai is sett'arreccacatrippadoris de Cabesusu ndi funt'abasciaus tott'arreccacatrippendu arreccacatrippendu chi non feti ca è suncultu Tziu Peppi Podda Coccu Peppi Podda si fuanta tott'arreccacatrippausu
|
Seu arriendu a lagrima ca no dda inzettu. E su penzai de dda fai nai a cuncunu!!!! Cesssssssss...s'arrisu Arreccacatrippai ma itta oidi nai?
|
Pentzu chi siad'attrippai... scumitu ca sbagliasa is fueddus scrittus in nieddu??? Cess oi Nuragica minci ogada..
|
Nou, sbagliu tottu!!!!
|
|
|
Regione Sardegna ~
Prov.: Cagliari ~
Città: Villamar ~
Membro dal: 29/06/2006 ~
Ultima visita: 31/07/2012
|
|
|
Tizi
Salottino
Utente Virtuoso
|
Inserito il - 22/10/2008 : 22:17:06
|
custa mi d'iada imparada nonna mia:
ohi ohi sa motti de Lolloi, e chi dadi mottu, su babbu attottu, eita dadi giau? unu boi scorrau, ita dadi acciuntu? unu saccu pattuntu, aintra de su saccu ita du iada? innia du iada unu calleddu braccu, aintr'e de su calleddu unu moru nieddu, aintr'e su moru una cascitta de oru, aintr'e sa cascitta una mella scritta, aintr'e sa mella unu fundu de candella, aintr'e su fundu unu pippiu brundu, aintr'e su pippiu unu zurrulliu chi andendi andendi a si fai su niu, andendi andendi a sa capella lassaimia intrai a custa missa bella.
|
|
Panorama
Villa Sant' Antonio (Or)
|
Regione Sardegna ~
Prov.: Oristano ~
Città: Villa S. Antonio/Orbassano ~
Membro dal: 10/09/2008 ~
Ultima visita: 01/06/2020
|
|
|
Incantos
Salottino
Utente Virtuoso
|
Inserito il - 22/10/2008 : 22:20:48
|
Duru duru duru dai custa pippia non si mroxia mai mellus chi mroxia sa vitelledda sa vitelledda si dda papaus custa pippia dda coiaus cund'unu sennoreddu de Ollollai custa pippia non si mroxia mai duru duru duru dai
|
|
La Giara
Gesturi (Mc)
|
Regione Liguria ~
|
|
|
Tizi
Salottino
Utente Virtuoso
|
Inserito il - 22/10/2008 : 22:25:37
|
Santa Brabara e Santu Jacu Bosu potaisi is craisi de lampu Bosu potaisi is craisi di cieu, no tocheisi fillu alleu, ne in domu ne in su sattu, Santa Brabara e Santu Jacu.
Sa puddixedda braghera est passendi in sa carrera; gei s'est posta is taconis, poita si creit segnora. Ma no si nd'importat nudda poit'est sempiri una pudda.
|
|
Panorama
Villa Sant' Antonio (Or)
|
Regione Sardegna ~
Prov.: Oristano ~
Città: Villa S. Antonio/Orbassano ~
Membro dal: 10/09/2008 ~
Ultima visita: 01/06/2020
|
|
|
Incantos
Salottino
Utente Virtuoso
|
Inserito il - 22/10/2008 : 22:32:06
|
Aziamì is ogus , pilloni indorau Aziamì is ogus indorau pilloni ! Po chini dda cantu deu sa canzoni? Deu dda cantu po unu fillu stimau … Aziamì is ogus, pilloni indorau ! Deu dda cantu po unu stimau fillu, graziosu e bellu coment’ e unu lillu, chi diora tengu in giardinu prantau! Aziamì is ogus, pilloni indorau ! Chi diora tengu prantau in giardinu, graziosu e bellu coment’e unu gelsominu e Deus fatzat mannu e fortunau ! Aziamì is ogus , pilloni indorau.
|
|
La Giara
Gesturi (Mc)
|
Regione Liguria ~
|
|
|
Incantos
Salottino
Utente Virtuoso
|
Inserito il - 22/10/2008 : 22:50:25
|
Mamaiolla mamaiolla bai a Casteddu solla solla bettimì un aneddu un aneddu po’ isposai cun chi m’appu a coiai cun su fillu de un arriccu ma chi poltada denti de procu ma chi poltada denti de cani mamaiolla, mamaiolla pesadi a bollai
|
|
La Giara
Gesturi (Mc)
|
Regione Liguria ~
|
|
|
campidano
Salottino
Utente Master
|
Inserito il - 22/10/2008 : 23:01:18
|
Custa dda depistisi invocai prima de su temporali.
Santa Brabara e santu Jaccu, bosu pottaisi is crai de lampu bosu pottaisi is crai de celu non toccheisi a fillu allenu ne in domu e ne in su sattu, santa Brabara e santu Jaccu.
|
|
Non criticate mai la mancanza d'intelligenza di vostra moglie: può essere stata proprio quella a impedirle di trovare un marito migliore di voi.
|
|
Regione Sardegna ~
Città: cagliari ~
Membro dal: 17/01/2007 ~
Ultima visita: 25/02/2024
|
|
|
Asinella80
Salottino
Utente Virtuoso
|
Inserito il - 22/10/2008 : 23:10:59
|
Troppu fortese.......
|
|
|
Regione Sardegna ~
Prov.: Sassari ~
Città: Bonorva ~
Membro dal: 07/01/2008 ~
Ultima visita: 16/03/2016
|
|
|
Incantos
Salottino
Utente Virtuoso
|
Inserito il - 22/10/2008 : 23:11:28
|
| campidano ha scritto:
Custa dda depistisi invocai prima de su temporali.
Santa Brabara e santu Jaccu, bosu pottaisi is crai de lampu bosu pottaisi is crai de celu non toccheisi a fillu allenu ne in domu e ne in su sattu, santa Brabara e santu Jaccu.
|
Eja....prima e in s'intèris
|
|
La Giara
Gesturi (Mc)
|
Regione Liguria ~
|
|
|
campidano
Salottino
Utente Master
|
Inserito il - 22/10/2008 : 23:16:53
|
dda connoxeisi custa?
A mei mi nanta Piriccu Trittillu, no seu tanti bellu però seu su lillu, su lullu, su lallu de dona Cecella, trittillu, trattallu de sa sposa bella. Ma dona Cecella sta sempiri in pena: po mei no prandi, no dromi, no cena, ei mi stuggiada su bellu nennei chi bandada a mei ei ei, ei ei. Ma dona Cecellina candu bandu a iscola mi dà incontru sempri annunziada e sola candu mi bidi mi sezzidi in coa e olli chi di neri sa lezioni noa. Ma cussa lezioni deu no, non da sciu e po sa bregungia mi fazzu arrubìu e ai scusi ai scusi mi pongu a scuccullai e in bucciacca sua nci incontru unu nannai. Nannai, nennei, nonnoi, anninnia attru no isciu animedda mia. D'olli su coccoi? D'olli su nonnoi? No deu bollu su bobboi.
|
|
Non criticate mai la mancanza d'intelligenza di vostra moglie: può essere stata proprio quella a impedirle di trovare un marito migliore di voi.
|
|
Regione Sardegna ~
Città: cagliari ~
Membro dal: 17/01/2007 ~
Ultima visita: 25/02/2024
|
|
|
Incantos
Salottino
Utente Virtuoso
|
Inserito il - 22/10/2008 : 23:21:42
|
Noooo custa no da conoscìa....
|
|
La Giara
Gesturi (Mc)
|
Regione Liguria ~
|
|
|
soraia
Salottino
Utente Medio
|
Inserito il - 22/10/2008 : 23:35:54
|
serra serra, pallas'a terra pallas'a muru su toppi muru muru su toppi tottu sa notti tottu sa diri fai su lettu e ... croccadiri!!!!
|
|
Soraia |
|
Regione Sardegna ~
Membro dal: 14/10/2008 ~
Ultima visita: 28/02/2011
|
|
|
babborcu
Salottino
Utente Virtuoso
|
Inserito il - 23/10/2008 : 13:20:28
|
sa cruxi porta su dinai a sa manera gadduresa
a baddai a baddà la cruci polta lu dinà lu dinà polta la cruci la cruci polata lu criu lu piccioni piu piu piu piu lu piccioni e me me faci l'agnoni l'agnoni faci me me lu pulceddu ue ue ue ue lu pulceddu ciau ciau lu catteddu lu catteeddu caci ciau e lu iattu faci miau miau faci lu iattu lu iaddu cuccuruddù cuccurù faci lu iaddu zopu e lu me' cabaddu zoppu e no po' andà a baddai a baddà
cantonedda de appentare pizinnos ittiresa ( puru a boghe 'e ballu)
corigheddu e cor'amadu chi t'isetto ogni die cando as a lear'a mie su puddu ad a preigare cando as a mie a leare sa zirulia ad a tesser tando su sole det esser bessende in s'adde e sa sea ses chi amorada lea giughecchela a domo tua cando as a bider sa ua fiorida in mese ennalzu cando as a bider poscalzu fattende casu poschinu cando as a bider caminu in sos mares de Casteddu tando as a leare aneddu pro iaffidare pro me cando as a bider su re passende in Monteleone cando as a bider anzone faeddende in castiglianu tando su puzone eranu gia det esser consizeri tando sa mela piberi in pruna si det boltare cando as a bider su mare tottu piantadu a rosa cando as a bide a Bosa de assentu giambiadu corigheddu e cor'amadu
custa cxantonedda narat tottas cosas chi non podent suzzedere,, su porcalzu chi faghet casu dai latte porchinu! su fizu chi comporat s'aneddu pro s'affidare cun sa mama! e gai andende... caros e caros saludos de coro
|
|
|
Regione Sardegna ~
Prov.: Sassari ~
Città: Sassari ~
Membro dal: 18/02/2008 ~
Ultima visita: 28/05/2012
|
|
|
Albertina
Salottino
Utente Mentor
Poetessa Paradisolana
|
Inserito il - 23/10/2008 : 13:44:54
|
| campidano ha scritto:
dda connoxeisi custa?
A mei mi nanta Piriccu Trittillu, no seu tanti bellu però seu su lillu, su lullu, su lallu de dona Cecella, trittillu, trattallu de sa sposa bella. Ma dona Cecella sta sempiri in pena: po mei no prandi, no dromi, no cena, ei mi stuggiada su bellu nennei chi bandada a mei ei ei, ei ei. Ma dona Cecellina candu bandu a iscola mi dà incontru sempri annunziada e sola candu mi bidi mi sezzidi in coa e olli chi di neri sa lezioni noa. Ma cussa lezioni deu no, non da sciu e po sa bregungia mi fazzu arrubìu e ai scusi ai scusi mi pongu a scuccullai e in bucciacca sua nci incontru unu nannai. Nannai, nennei, nonnoi, anninnia attru no isciu animedda mia. D'olli su coccoi? D'olli su nonnoi? No deu bollu su bobboi.
|
No, no dda connoscia mancu deu. Grazia, Campidanu! Mi spantada ca no iasta scrittu ancora!!! M'arregodanta sempri su contu de cussa zia chi andada a boddì erba po sa " Carlo Erba" Scummittu ca ti dd'iada contada issa custa canzonedda!
|
Modificato da - Albertina in data 23/10/2008 13:45:21 |
|
|
Regione Sardegna ~
Città: Villamar ~
Membro dal: 29/06/2006 ~
Ultima visita: 31/07/2012
|
|
|