Forum Sardegna - Cantos tradizionales
    Forum Sardegna

Forum Sardegna
Nome Utente:

Password:
 


Registrati
Salva Password
Password Dimenticata?

 

    


Nota Bene: Nel Condaghe di San Pietro di Silki , codice dei sec. XII-XIII scritto in sardo, si trova la prima citazione delle "tiliccas" , i caratteristici dolci di pasta ripieni di un composto di "saba".



 Tutti i Forum
 Limba Sarda
 Poesiasa e Canzonis in sardu
 Cantos tradizionales
I seguenti utenti stanno leggendo questo Forum Qui c'č:


    Bookmark this Topic  
| Altri..
Pagina Successiva
Autore Discussione
Pagina: di 2

UtBlocc

Utente Bloccato



Inserito il - 29/01/2008 : 09:00:29  Link diretto a questa discussione  Rispondi Quotando
sos cantos tradizionales saldos sun divisos in:
cantu in Re
Nuoresa
Muttos
tempiesina
filognana
corsicana
si-bemolle
fa-diesis
disisperada.
Qustos sunu su pius importantes poi bi sun atteros tipu trallallera, cori di mamma e gai sighinde.
---------------------------

Questu cantu sempre tristu, est de sos chi mi aggradana de pius,
difficile de cantare, ma meda commovente. Oe bos iscrio..sa disisperada:
Mama isconsolada



E mama isconsolada
ahi ite mi naras
chi ennida so a ti dare
chi ennida so a ti dare

e abbrazzami chi devo annare
nara cale auguriu mi preparas
tristu ido su risu in sasa tuas laras
sas lagrimas prontas a ispuntare...a ispuntare
a ispuntare

e no chelzo chi piangas mama mia
sa bedescione dammi ebbia
sa benescione dammi ebbia








Modificato da - UtBlocc in Data 29/01/2008 09:04:05

 Firma di UtBlocc 
6169

 Regione Liguria  ~ Prov.: Genova  ~ Cittą: genova  ~  Messaggi: -1  ~  Membro dal: 08/06/2007  ~  Ultima visita: 07/05/2009

Google Sardegna


Pubblicitą

UtBlocc

Utente Bloccato



Inserito il - 29/01/2008 : 09:08:39  Link diretto a questa risposta  Rispondi Quotando
Custa si cantada in Nuoresa.
Badde mala.
Nde iscrio unu bicculu ca est longa meda...

Cantas tristas memorias m'ischidas
In s'attonita mente o 'addemala
Ammentos chi m'inasprin sas feridas
Mi pioen innoghe dae dogn'ala

Pritč senza motivu incrudelida
A sas penas chi suffro agghiunghes pena
Pritč barbaramente ahi m'avvelenas
Sas dies chi m'avanzan de sa vida

Pritč cantas ancora oh rusignolu
Cun sa solita tua melodia
Caglia! Ma no, prosigas: tue solu
Dulche mi rendes sa malinconia








Modificato da - UtBlocc in data 29/01/2008 09:10:17

  Firma di UtBlocc 
6169

 Regione Liguria  ~ Prov.: Genova  ~ Cittą: genova  ~  Messaggi: -1  ~  Membro dal: 08/06/2007  ~  Ultima visita: 07/05/2009 Torna all'inizio della Pagina

UtBlocc

Utente Bloccato



Inserito il - 29/01/2008 : 09:49:15  Link diretto a questa risposta  Rispondi Quotando
Cantu in Re
Cando penso a bidda mia

chi appo chelfidu lassare

ranchida sa nostalgia

de sa oghe chi mi jamad

e mi narat a torrare.

E tue andende cussa via

mi la deves saludare;

eo isto inoghe interra anzena

pro chi in coro gitte pena

chi no mi lassat mai.



Sona chiterra

boga sa nota pius pretziosa

pro custa terra

chi no appo a ilmentigare mai.

Chiterra sona

chelzo cantare a boghe piena,

ca in terra anzena

su tempus no che passat mai.



Una balca in mesu a renas

no podet pius naigare,

confidadu m'as sa pena,

cheret truncare cadena

pro torrare in altu mare.

E cando enit sa tempesta

e si pesat torra entu,

pro sa balca torrat festa

est finidu su tulmentu,

podet intrare in su mare.











  Firma di UtBlocc 
6169

 Regione Liguria  ~ Prov.: Genova  ~ Cittą: genova  ~  Messaggi: -1  ~  Membro dal: 08/06/2007  ~  Ultima visita: 07/05/2009 Torna all'inizio della Pagina

UtBlocc

Utente Bloccato



Inserito il - 29/01/2008 : 10:05:21  Link diretto a questa risposta  Rispondi Quotando
A palte Badde mala chi čste de Mossa, sas ateras non isco de chie siana. Sa disperada " Mama isconsolada", la cantaida Maria Carta ma chie siada s'autore non l'isco. Su cantu tradizionale deo l'as appo imparadas iscultendelas, non l'as appo istudias e tando ti dimando de tenne pascenzia..ca sunu de'abberu meda.







  Firma di UtBlocc 
6169

 Regione Liguria  ~ Prov.: Genova  ~ Cittą: genova  ~  Messaggi: -1  ~  Membro dal: 08/06/2007  ~  Ultima visita: 07/05/2009 Torna all'inizio della Pagina

nicode
Salottino
Utente Medio


Inserito il - 29/01/2008 : 19:34:42  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di nicode Invia a nicode un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Spartito di La Disispirata



Tratto da "La Sardegna di sempre" di Gavino Gabriel -









 Regione Sardegna  ~  Messaggi: 225  ~  Membro dal: 28/12/2007  ~  Ultima visita: 25/04/2012 Torna all'inizio della Pagina

UtBlocc

Utente Bloccato



Inserito il - 30/01/2008 : 09:06:04  Link diretto a questa risposta  Rispondi Quotando
Trallalera

Ohi, ohi su pei ,
ca m'hat puntu una spina,
chi ti cojas cun mei
ti pongu 'e cappellina!
Trallallera, lerallerallalera, Trallallera, lerallerallalą



A palas de cussu monti
ddoi est una barracca,
ddoi funt is signorinas
cun su pibiri in bucciacca!
Trallallera, lerallerallalera, Trallallera, lerallerallalą













  Firma di UtBlocc 
6169

 Regione Liguria  ~ Prov.: Genova  ~ Cittą: genova  ~  Messaggi: -1  ~  Membro dal: 08/06/2007  ~  Ultima visita: 07/05/2009 Torna all'inizio della Pagina

bakkiseddu
Salottino
Utente Medio



Inserito il - 19/06/2008 : 20:46:38  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di bakkiseddu Invia a bakkiseddu un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
nicode ha scritto:

Spartito di La Disispirata



Tratto da "La Sardegna di sempre" di Gavino Gabriel -


disisperada gallurese.
si differenzia dalla disisperada classica logudorese soprattutto nell'esecuzione .
mama isconsolada . il testo ,se non ricordo male , č estratto da un ottava eseguita in gara poetica da remundu piras.









  Firma di bakkiseddu 
kentu conkas , kentu berrittas!

 Regione Sardegna  ~ Prov.: Sassari  ~ Cittą: sorso  ~  Messaggi: 459  ~  Membro dal: 24/05/2008  ~  Ultima visita: 29/11/2022 Torna all'inizio della Pagina

bakkiseddu
Salottino
Utente Medio



Inserito il - 19/06/2008 : 20:49:21  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di bakkiseddu Invia a bakkiseddu un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Messaggio di miss diamante

sos cantos tradizionales saldos sun divisos in:
cantu in Re
Nuoresa
Muttos
tempiesina
filognana
corsicana
si-bemolle
fa-diesis
disisperada.
Qustos sunu su pius importantes poi bi sun atteros tipu trallallera, cori di mamma e gai sighinde.
---------------------------



t' hasa immentigatu sa piaghesa!!!









  Firma di bakkiseddu 
kentu conkas , kentu berrittas!

 Regione Sardegna  ~ Prov.: Sassari  ~ Cittą: sorso  ~  Messaggi: 459  ~  Membro dal: 24/05/2008  ~  Ultima visita: 29/11/2022 Torna all'inizio della Pagina

UtBlocc

Utente Bloccato



Inserito il - 19/06/2008 : 22:19:44  Link diretto a questa risposta  Rispondi Quotando
bakkiseddu ha scritto:

Messaggio di miss diamante

sos cantos tradizionales saldos sun divisos in:
cantu in Re
Nuoresa
Muttos
tempiesina
filognana
corsicana
si-bemolle
fa-diesis
disisperada.
Qustos sunu su pius importantes poi bi sun atteros tipu trallallera, cori di mamma e gai sighinde.
---------------------------



t' hasa immentigatu sa piaghesa!!!

Iscusami, tue ses su mastru e deo imparo e ti dimanno de tennere dolu de custa misera canterina....ma chi lu faghede cun su coro








  Firma di UtBlocc 
6169

 Regione Liguria  ~ Prov.: Genova  ~ Cittą: genova  ~  Messaggi: -1  ~  Membro dal: 08/06/2007  ~  Ultima visita: 07/05/2009 Torna all'inizio della Pagina

PeppeLuisiPala

Utente Attivo



Inserito il - 23/06/2008 : 00:05:06  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di PeppeLuisiPala Invia a PeppeLuisiPala un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
miss diamante ha scritto:

bakkiseddu ha scritto:

Messaggio di miss diamante

sos cantos tradizionales saldos sun divisos in:
cantu in Re
Nuoresa
Muttos
tempiesina
filognana
corsicana
si-bemolle
fa-diesis
disisperada.
Qustos sunu su pius importantes poi bi sun atteros tipu trallallera, cori di mamma e gai sighinde.
---------------------------



t' hasa immentigatu sa piaghesa!!!

Iscusami, tue ses su mastru e deo imparo e ti dimanno de tennere dolu de custa misera canterina....ma chi lu faghede cun su coro


...e de sa 'Oghe de Mandzanile de Bosa ( Mi e La )...
ite nd'as fatu???
A chie l'as negussiadu???








Modificato da - PeppeLuisiPala in data 23/06/2008 00:05:51

  Firma di PeppeLuisiPala 
Nois no tenimos neghe si
no semus italianos e...
at a esser sa malasorte chi...
no l'amus a esser MAI!



 Regione Sardegna  ~ Prov.: Oristano  ~ Cittą: BoSardigna - chi... no est italia  ~  Messaggi: 750  ~  Membro dal: 12/04/2006  ~  Ultima visita: 18/08/2015 Torna all'inizio della Pagina

UtBlocc

Utente Bloccato



Inserito il - 23/06/2008 : 08:00:29  Link diretto a questa risposta  Rispondi Quotando
Tenes rejone Pč.....e pensare chi su Mi e La e su chi mi resessidi metzus Fossi a daghi apo iscrittu...fia cotta







  Firma di UtBlocc 
6169

 Regione Liguria  ~ Prov.: Genova  ~ Cittą: genova  ~  Messaggi: -1  ~  Membro dal: 08/06/2007  ~  Ultima visita: 07/05/2009 Torna all'inizio della Pagina

Tizi
Salottino
Utente Virtuoso



Inserito il - 14/09/2008 : 23:48:57  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Tizi Invia a Tizi un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Trallalera

Ohi, ohi su pei ,
ca m'hat puntu unu acciou,
chi ti cojas cun mei
ti pongu a pittiou!
Trallallera, lerallerallalera, Trallallera, lerallerallalą


A paba de cussu monti
mi sezzu a fai arranda
nontesta o crasi a notti
aspettu sa domanda.
Trallallera, lerallerallalera, Trallallera, lerallerallalą


Andendi muru muru
apu segau su frascu
e babbu non du scidi
ca tengiu u fillu mascu
Trallallera, lerallerallalera, Trallallera, lerallerallalą


A su picciocu miu
di nanta generosu
e candu no du biu
mi picada su nervosu
Trallallera, lerallerallalera, Trallallera, lerallerallalą









  Firma di Tizi 

Panorama

Villa Sant' Antonio (Or)

..un altro meraviglioso angolo di Sardegna

 Regione Sardegna  ~ Prov.: Oristano  ~ Cittą: Villa S. Antonio/Orbassano  ~  Messaggi: 4943  ~  Membro dal: 10/09/2008  ~  Ultima visita: 01/06/2020 Torna all'inizio della Pagina

UtBlocc

Utente Bloccato



Inserito il - 15/09/2008 : 04:50:21  Link diretto a questa risposta  Rispondi Quotando
Bellas Tizi.







  Firma di UtBlocc 
6169

 Regione Liguria  ~ Prov.: Genova  ~ Cittą: genova  ~  Messaggi: -1  ~  Membro dal: 08/06/2007  ~  Ultima visita: 07/05/2009 Torna all'inizio della Pagina

PeppeLuisiPala

Utente Attivo



Inserito il - 15/09/2008 : 09:36:03  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di PeppeLuisiPala Invia a PeppeLuisiPala un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Arriu bedd'arriu
lassaiminci passai
ca, de biri a coru miu
ni mi ndi potzu stai...

Su santu eremitanu
chistionat cuns'istella
su chelu de beranu
lughet che madreperla...

In Otieri deris
una mustra fatu amos
sa dzente dimandaiat
de cando bi torramos...

Dus coros funti unius
sena sciri cumenti
parintu dividius
ma sti unu solamenti...









  Firma di PeppeLuisiPala 
Nois no tenimos neghe si
no semus italianos e...
at a esser sa malasorte chi...
no l'amus a esser MAI!



 Regione Sardegna  ~ Prov.: Oristano  ~ Cittą: BoSardigna - chi... no est italia  ~  Messaggi: 750  ~  Membro dal: 12/04/2006  ~  Ultima visita: 18/08/2015 Torna all'inizio della Pagina

babborcu
Salottino
Utente Virtuoso




Inserito il - 15/09/2008 : 10:18:15  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di babborcu Invia a babborcu un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
miss.. nella disispirada che citi,,, ti sei mangiata una parola..se permetti la completo io

... chi ennidu so adios a ti dare... se togli adios non ha senso....


e' giusto domandarsi di chi siano i versi,,, ma lo sai molti sono veramente vecchi, anonimi, passati di bocca in boccas e spesso travisati e trasformati..

si tenia sa sorte de ti poder lodare gioia mia era lograre (godere i frutti ) e non lodare .. in origine č il primo che mi viene in mente...
ciao miss!!! davvero ti riesce bene il mi e la???? ma allo ra sei una campionessa.. diffizile est cussa oghe!!!














 Regione Sardegna  ~ Prov.: Sassari  ~ Cittą: Sassari  ~  Messaggi: 4364  ~  Membro dal: 18/02/2008  ~  Ultima visita: 28/05/2012 Torna all'inizio della Pagina

Titti
Salottino
Utente Virtuoso




Inserito il - 15/09/2008 : 10:47:45  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Titti Invia a Titti un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
complimenti misss....bravi tutti








  Firma di Titti 

Sos Dorroles - Cala Gonone

Dorgali (NU)

..un'altro meraviglioso angolo di Sardegna

 Regione Emilia Romagna  ~ Prov.: Modena  ~ Cittą: Modena  ~  Messaggi: 4532  ~  Membro dal: 01/06/2006  ~  Ultima visita: 21/10/2011 Torna all'inizio della Pagina
Pagina: di 2 Discussione  
Pagina Successiva
    Bookmark this Topic  
| Altri..
 
Vai a:
Herniasurgery.it | Snitz.it | Crediti Snitz Forums 2000