Forum Sardegna - Sa festa de Nostra Signora de Itria
    Forum Sardegna

Forum Sardegna
Nome Utente:

Password:

Registrati
Salva Password
Password Dimenticata?

Nota Bene: La Sardegna con i suoi 976.500 ettari è la Regione con la maggiore superficie boscata d’Italia di cui ne rappresenta l’ 11,3%; questa superficie è maggiore dell’intera regione Marche.
La Sardegna ha anche la maggior superficie boschiva per abitante, ben 0,59 ettari (5.900 mq) per ogni sardo.

Tutti i Forum
 Limba Sarda
 Poesiasa e Canzonis in sardu
 Sa festa de Nostra Signora de Itria
I seguenti utenti stanno leggendo questo Forum Qui c'è:

Bookmark this Topic  
| Altri..
Pagina Precedente
Autore Discussione
Pagina: di 2

Nuragica

Moderatore

Inserito il - 13/07/2006 : 00:07:04  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Nuragica Invia a Nuragica un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Ma si pardidi ca deppeisi benni a
innoi a pettegulai in italianu??? Mirai candi torru a bogai sa zironia mi!!!

Regione Lombardia  ~ Città: trexentese inviata speciale nel nord Italia  ~  Messaggi: 15406  ~  Membro dal: 11/04/2006  ~  Ultima visita: 23/10/2020 Torna all'inizio della Pagina

Barbaricina

Moderatore

Jana Ojos-de-Luche

Inserito il - 13/07/2006 : 00:51:27  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Barbaricina Invia a Barbaricina un Messaggio Privato  Rispondi Quotando

IKHNOS1 BENIENNIU!!!!!!!!!!!!!!!!!!

deu seu de sa Barbagia de Seulo!!!!!!!!!

SALUDI A TOTTUSU!!!!!!!!!!!

Regione Piemonte  ~ Città: Domodossola  ~  Messaggi: 9893  ~  Membro dal: 11/04/2006  ~  Ultima visita: 15/04/2017 Torna all'inizio della Pagina

Albertina
Salottino
Utente Mentor

Poetessa Paradisolana

Inserito il - 13/07/2006 : 15:08:52  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Albertina Invia a Albertina un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Deu gei seu benida, femmu soba soba e insandus mi ndi seu andada.
Ciau a tottusu, teneisì contu, fadeimì scì s'argomentu de su pettegolezzu ca diaicci bengiu preparada.

Regione Sardegna  ~ Prov.: Cagliari  ~ Città: Villamar  ~  Messaggi: 3638  ~  Membro dal: 29/06/2006  ~  Ultima visita: 31/07/2012 Torna all'inizio della Pagina

Nuragica

Moderatore

Inserito il - 13/07/2006 : 17:22:22  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Nuragica Invia a Nuragica un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Alberti' da connoscisi sa zironia??..
Da usu sempri po ferri a chini scridi in italianu innoi!!
dogna tanti mi toccada andidda bogai!!

Regione Lombardia  ~ Città: trexentese inviata speciale nel nord Italia  ~  Messaggi: 15406  ~  Membro dal: 11/04/2006  ~  Ultima visita: 23/10/2020 Torna all'inizio della Pagina

Albertina
Salottino
Utente Mentor

Poetessa Paradisolana

Inserito il - 13/07/2006 : 22:03:30  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Albertina Invia a Albertina un Messaggio Privato  Rispondi Quotando

Anda bei, Nurà. Deu gei fatzu sa guardia!!!

Regione Sardegna  ~ Prov.: Cagliari  ~ Città: Villamar  ~  Messaggi: 3638  ~  Membro dal: 29/06/2006  ~  Ultima visita: 31/07/2012 Torna all'inizio della Pagina

Nuragica

Moderatore

Inserito il - 15/07/2006 : 16:09:44  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Nuragica Invia a Nuragica un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Brava Alberti', appu biu ca se fendi
u'a bella guardia!!
innoi chi ti distraisi pagu pagu
si poninti a iscriri puru in
aramaicu!!

Albertina
Salottino
Utente Mentor

Poetessa Paradisolana

Inserito il - 12/08/2006 : 22:54:12  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Albertina Invia a Albertina un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Seu intrada sa prima otta in custu forum scriendi sa poesia in sadru a Nostra Signora de Itria. Me in sa vida mia appu sperimentau ca issa m'accumpangiada sempri candu connosciu genti noba, e sempri deu a issa dd'affidu is affettus mius. Ddu fatzu sempri, de candu fui pittica.
Su terzu domigu de austu festeggiàus in bidda mia sa festa de Nostra Signora de Itria, m'iada a praxi a s'incontrai in custa bella occasioi de fidi. Sa festa durada tres disi, sa dì prus bella esti su mattis, candu sa Madonna torrada de sa cresiedda de sattu a bidda.

Albertina
Salottino
Utente Mentor

Poetessa Paradisolana

Inserito il - 23/08/2006 : 12:35:22  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Albertina Invia a Albertina un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Sì, occ'annu ci fiais osatrus puru me is penzamentus chi potà ariseu a merì, a su rientru de sa santa, in custu appuntamentu de sa vida chi mi faidi incontrai tanti genti e mi pottada cun s'arregodu a chi esti attesu e bividi cun mei in s'arregodu.
Mi seu pottada infattu sa macchina e penzendusì appu scattau ua pariga de fotografias. E chissà chi no eus a pregai impari s'annu chi benidi a sa Madonna de Itria de Villamara!
A si liggi!

Modificato da - Albertina in data 23/08/2006 13:25:33

Paradisola

Amministratore

Inserito il - 23/08/2006 : 12:58:59  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Paradisola Invia a Paradisola un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Appun tentu sa gioia de assisti a su rientru de sa santa, è bellu a castiai cummenti tottu sa comunidadi de Villamar si istringidi a sa santa..

Meda interessanti sa mostra de tottu sa Marmilla allestia de Albertina e Antonio

Albertina ti ringraziu meda po s'accoglienza chi masi arregallau..ti mandu un abbrazzu mannu!

sa scida chi eidi pongu is atra fotografias chi appu fattu..e funti medasa!

Regione Sardegna  ~ Prov.: Cagliari  ~ Città: Cagliari  ~  Messaggi: 9778  ~  Membro dal: 11/04/2006  ~  Ultima visita: 30/11/2020 Torna all'inizio della Pagina

Falco

Nuovo Utente

Inserito il - 24/08/2006 : 23:01:04  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo Invia a Falco un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Gei seu pagu prexiau ca Tinuccia nosta m' hat postu in su situ sa fotografia mia puru in sa processioi!!!! Custa esti sa festa manna cosa nosta, nosu da potausu in su coru.... T' arringratziu meda Tinuccia!!!!E a tui puru Paradisola ca asi apprezzau is tradizioisi nostasa...

Regione Sardegna  ~ Prov.: Cagliari  ~ Città: Villamar  ~  Messaggi: 5  ~  Membro dal: 31/07/2006  ~  Ultima visita: 01/12/2008 Torna all'inizio della Pagina

Mirto
Salottino
Utente Medio

Inserito il - 25/08/2006 : 22:31:45  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Mirto Invia a Mirto un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Fazzu is complimentusu a Albertina po sa poesia e po tottu cussu chi scriri
e a tottu is atrusu po custa discussioni ca mi fairi mera orgogliosu
de fai patti impari a bosatrusu in custu bellissimu forum

Regione Sardegna  ~ Prov.: Cagliari  ~ Città: Monserrato (Pauli)  ~  Messaggi: 454  ~  Membro dal: 01/07/2006  ~  Ultima visita: 11/04/2011 Torna all'inizio della Pagina

Agresti

Moderatore

Inserito il - 25/08/2006 : 23:20:43  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Agresti Invia a Agresti un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
mi disprascidi meda de mi essi perdia
custa festa e finze sa mostra de sa Marmilla
mi fiada meda presceri a partecipai

Regione Sardegna  ~ Città: Sarda seu ! I'm Sardinien! Ich bin Sardisch!  ~  Messaggi: 7963  ~  Membro dal: 11/04/2006  ~  Ultima visita: 15/07/2010 Torna all'inizio della Pagina

Albertina
Salottino
Utente Mentor

Poetessa Paradisolana

Inserito il - 26/08/2006 : 15:32:25  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Albertina Invia a Albertina un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Citazione:
Messaggio inserito da Mirto

Fazzu is complimentusu a Albertina po sa poesia e po tottu cussu chi scriri
e a tottu is atrusu po custa discussioni ca mi fairi mera orgogliosu
de fai patti impari a bosatrusu in custu bellissimu forum

Seu deu puru orgogliosa de fai patti de custu forum, Mirtu. Intendu de condividi cun osatrus s'amori po sa terra cun is tradizionis suas, e sa fidi in su Signori chi is mammas e is babbus nostrus s'anti lassau in eredidadi. Eredidadi prus manna de donus e terras, poita ca est custu unu beni chi non connoscidi fini.
A si liggi!

Albertina
Salottino
Utente Mentor

Poetessa Paradisolana

Inserito il - 26/08/2006 : 15:36:19  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Albertina Invia a Albertina un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Pregaus a sa Madonna chi si donidi vida e saludi, poita ca s'appuntamentu cun issa esti fissau giai de immoi: dogni annu, su terzu domigu de su mesi de austu e i duas dis dopu, luis e mattis.

Ciau, a si liggi prestus!

Citazione:
Messaggio inserito da Agresti

mi disprascidi meda de mi essi perdia
custa festa e finze sa mostra de sa Marmilla
mi fiada meda presceri a partecipai

Pagina: di 2 Discussione  
Pagina Precedente
    Bookmark this Topic  
| Altri..

Vai a:
Herniasurgery.it | Snitz.it | Crediti Snitz Forums 2000