Forum Sardegna - Sa limba sarda logudoresa a 360°
    Forum Sardegna

Forum Sardegna
Nome Utente:

Password:

Registrati
Salva Password
Password Dimenticata?

Nota Bene: Laconi - Il parco Aymerich è senza dubbio il luogo ideale dove coniugare il desiderio di pace e bellezza con i profumi che sanno di giardino delle fiabe.

Tutti i Forum
 Limba Sarda
 Ateru
 Sa limba sarda logudoresa a 360°
I seguenti utenti stanno leggendo questo Forum Qui c'è:

Bookmark this Topic  
| Altri..
Pagina Precedente | Pagina Successiva
Autore Discussione
Pagina: di 14

Bakis
Salottino
Utente Attivo

Inserito il - 04/11/2006 : 17:05:11  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Bakis Invia a Bakis un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
A l’ischis chi cando tenia 20 annos bivia in via della pinetta de fronte a su cinema olimpia…
Ma no’ at a esser chi bi bivias tue puru in casteddu tando? Heee!!

Città: Alghero  ~  Messaggi: 897  ~  Membro dal: 03/11/2006  ~  Ultima visita: 25/07/2015 Torna all'inizio della Pagina

sarrabus72
Salottino
Utente Maestro

Inserito il - 04/11/2006 : 20:39:33  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di sarrabus72 Invia a sarrabus72 un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
No bolliada essi un offesa, Bakis !
Mi disprascidi ma no cumprendu tottu qussu chi scrisi, comunqasa
beni beniu tra de nosu.

A si liggi

Regione Estero  ~ Prov.: Cagliari  ~ Città: Germania  ~  Messaggi: 7371  ~  Membro dal: 06/09/2006  ~  Ultima visita: 07/03/2015 Torna all'inizio della Pagina

Ela

Moderatore

Inserito il - 04/11/2006 : 20:45:49  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Ela Invia a Ela un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Citazione:
Messaggio inserito da Bakis

A l’ischis chi cando tenia 20 annos bivia in via della pinetta de fronte a su cinema olimpia…
Ma no’ at a esser chi bi bivias tue puru in casteddu tando? Heee!!

Deu candu tenia 20 annusu bivia in casteddu e andau meda in cussu cinema Olimpia:tandusu traballau in unu depositu de mexiasa in d'una bia accantu de su manicomiu....mi paridi via Campania...funti passausu medas annusu....però non sciu chi is nostrusu bintannusi furianta in su propriu periudu.......

C'esti un'isola in su Mediterraniu aundi s'aria fragada de mari,de terra e de mirtu.....esti sa Sardigna......

Regione Marche  ~ Prov.: Cagliari  ~  Messaggi: 6439  ~  Membro dal: 11/04/2006  ~  Ultima visita: 03/07/2020 Torna all'inizio della Pagina

afabica
Salottino
Utente Master

Manuse de Oru

Inserito il - 04/11/2006 : 21:42:48  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di afabica Invia a afabica un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
e it'è bregungia a du nai........cant' annus teneis........
no poita si ndi impotada ma di aici po du sciri........
ajò

Regione Sardegna  ~ Prov.: Cagliari  ~ Città: selargius  ~  Messaggi: 2190  ~  Membro dal: 04/10/2006  ~  Ultima visita: 05/11/2021 Torna all'inizio della Pagina

Bakis
Salottino
Utente Attivo

Inserito il - 05/11/2006 : 09:30:56  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Bakis Invia a Bakis un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Oe puru bene agattados a tottus.
Sarrabus, ti saludo, so nou e no’ ischia comente faghere s’intrada, su chi contat est a si cumprendere .Bois ateros iscriides e faeddades cun lu limbarzu 'ostru, deo cun su meu,
postos in cumone ‘ido chi cumprendimus, sardos semus!
Adiosu

Città: Alghero  ~  Messaggi: 897  ~  Membro dal: 03/11/2006  ~  Ultima visita: 25/07/2015 Torna all'inizio della Pagina

Bakis
Salottino
Utente Attivo

Inserito il - 05/11/2006 : 09:36:52  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Bakis Invia a Bakis un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Ciau Afabica , peruna ‘irgonza a lu narrere ma poi….

Bakis
Salottino
Utente Attivo

Inserito il - 05/11/2006 : 09:46:50  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Bakis Invia a Bakis un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Emmmo!!! Ela, mi paret propriu chi villa clara fit aberta cando tenimis vint’annos e dadu chi l’hana serrada dae solu deghe(si no’ m’isbaglio), faghedi tue sos contos

Ela

Moderatore

Inserito il - 05/11/2006 : 21:01:26  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Ela Invia a Ela un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Citazione:

Emmmo!!! Ela, mi paret propriu chi villa clara fit aberta cando tenimis vint’annos e dadu chi l’hana serrada dae solu deghe(si no’ m’isbaglio), faghedi tue sos contos

Bachis..faimidi sa traduzioi in italiau de custu chi asi scrittu (santi a perdonai po una otta...poi mi paridi ca sa traduzioi de una frasi in sardu si podidi fai)non ci arrennesciu a cumprendi tottu...aici da imparu puru....

C'esti un'isola in su Mediterraniu aundi s'aria fragada de mari,de terra e de mirtu.....esti sa Sardigna......

Regione Marche  ~ Prov.: Cagliari  ~  Messaggi: 6439  ~  Membro dal: 11/04/2006  ~  Ultima visita: 03/07/2020 Torna all'inizio della Pagina

Bakis
Salottino
Utente Attivo

Inserito il - 05/11/2006 : 21:14:13  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Bakis Invia a Bakis un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Traduzione letterale:Siiiii! Ela, mi sembra proprio che villa clara era aperta quando avevamo venti anni e dato che l’anno chiusa da solo dieci (se non mi sbaglio), fatti tu i conti.

Ela

Moderatore

Inserito il - 05/11/2006 : 21:23:48  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Ela Invia a Ela un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Citazione:

Traduzione letterale:Siiiii! Ela, mi sembra proprio che villa clara era aperta quando avevamo venti anni e dato che l’anno chiusa da solo dieci (se non mi sbaglio), fatti tu i conti.

EH! però ia cumprendiu bei!!!! Teisi arrexoni bastada a fai dus contusu!!!!!

Bakis
Salottino
Utente Attivo

Inserito il - 05/11/2006 : 21:36:41  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Bakis Invia a Bakis un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
A ti torrana sos contos...

Nuragica

Moderatore

Inserito il - 05/11/2006 : 23:36:28  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Nuragica Invia a Nuragica un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Ciao Tziu bakis!! mi praxidi custu annomingiu...
beni beniu in su giassu innui si chistionada
sa limba sarda..Cust'otta mi seu assentada unu pagheddu de diasa.. appu biu ca t'anti cettau poita asi iscittu in italianu..
funti scrammentausu poita deu dogna tanti candu no iscrinti in limba das toccu de zironia!!pero' chi tui oisi podisi curreggi sa presentazioni..a si liggi allestru!!

Regione Lombardia  ~ Città: trexentese inviata speciale nel nord Italia  ~  Messaggi: 15406  ~  Membro dal: 11/04/2006  ~  Ultima visita: 23/10/2020 Torna all'inizio della Pagina

Ela

Moderatore

Inserito il - 06/11/2006 : 08:03:54  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Ela Invia a Ela un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Citazione:

A ti torrana sos contos...

eja!!!

Bakis
Salottino
Utente Attivo

Inserito il - 06/11/2006 : 17:33:49  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Bakis Invia a Bakis un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Ciau nuragica, ti ringratzio meda, MA NO’ MI JAMES TZIU ! Finas si t’agradat su nominzu …
Bastat Ela , s’intrada in italianu ... Una 'irgonza !

mauydj74

Utente Medio

Inserito il - 06/11/2006 : 19:46:22  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di mauydj74 Invia a mauydj74 un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
ciao bakis non mi parede chi in s'alighera si faeddada gai in sardu,siguramente tue asaessere de carchi idda innantu a s'alighera....giustu...

Mauydj74

Regione Sardegna  ~ Prov.: Sassari  ~ Città: trinita d'agultu  ~  Messaggi: 259  ~  Membro dal: 23/06/2006  ~  Ultima visita: 20/08/2008 Torna all'inizio della Pagina
Pagina: di 14 Discussione  
Pagina Precedente | Pagina Successiva
    Bookmark this Topic  
| Altri..

Vai a:
Herniasurgery.it | Snitz.it | Crediti Snitz Forums 2000